Aktualne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie MiędzyrzeczSzczegóły informacji
WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki obce
Nr UZP: 519331-N-2019
Termin składania ofert / wniosków: 2019-03-13 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-03-13 13:15:00
Ogłoszono dnia: 2019-02-27 przez Katarzyna Szadkowska
Treść:
Ogłoszenie nr 510080125-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519331-N-2019
Numer ogłoszenia: 519331-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540041323-N-2019, 540043179-N-2019, 540045378-N-2019
Numer ogłoszenia: 540041323-N-2019, 540043179-N-2019, 540045378-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 32351200-0, 30213100-6, 30232150-0, 30232700-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 280978
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Kombatantów 2 Kod pocztowy: 66-400 Miejscowość: Gorzów Wlkp. Kraj/woj.: lubuskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 231215.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225575.67 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 263161.35 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 29.03.2019 r.
WRG.271.12.2019
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz”
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930 FAX 095 7426960
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2
66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 7 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ Zamawiający zwiększył tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Do upływu terminu składania ofert złożono 7 ofert:
Ocenie podlegały 4 oferty, która otrzymały następującą ocenę:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto, w tym obowiązek podatkowy u Zamawiającego
|
Pkt
|
Skrócenie terminu wykonania
|
Pkt
|
Dodatkowa gwarancja
|
Pkt
|
Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1 oraz zmiana nr 2
|
Wilanka Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16
02-013 Warszawa
|
225575,67 zł
|
-
|
o 10 dni
|
-
|
12 miesięcy
|
-
|
1
|
-
|
-
|
3
|
EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ
ul. Racławicka 23
73-110 Stargard
|
250966,77 zł
|
55,28
|
o 10 dni
|
15
|
12 miesięcy
|
24
|
0
|
0
|
94,28
|
4
|
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4
26-600 Radom
|
263161,35 zł
|
52,72
|
o 10 dni
|
15
|
12 miesięcy
|
24
|
1
|
1
|
92,72
|
5
|
FHU Horyzont
Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21
38-300 Gorlice
|
240778,95 zł
|
57,62
|
o 10 dni
|
15
|
12 miesięcy
|
24
|
0
|
0
|
96,62
|
6
|
Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele, ul. Jagiełły 9
66-400 Gorzów Wlkp.
|
237618,36 zł
|
-
|
o 10 dni
|
-
|
12 miesięcy
|
-
|
0
|
-
|
-
|
7
|
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2
66-400 Gorzów Wlkp.
|
231215,64 zł
|
60
|
o 10 dni
|
15
|
12 miesięcy
|
24
|
0
|
0
|
99,00
|
Informacja o odrzuceniu oferty Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniach 04.03.2019 r., 06.03.2019 r. i 08.03.2019 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ, w tym formularza cenowego stanowiącego szczegółową wycenę oferty/specyfikę oferowanego sprzętu wg załącznika Nr 7A do SIWZ. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że Wykonawca złożył ofertę w dniu 08.03.2019 r., którą zmienił następnie 11.03.2019 r. Oferta z dnia 11.03.2019 r. nie uwzględniała zmiany załącznika Nr 7A dokonanej przez Zamawiającego 08.03.2019 r., co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ.
Kolejna zmiana oferty, uwzględniająca ostatnią modyfikację SIWZ z dnia 08.03.2019r. wpłynęła do Zamawiającego 13.03.2019 r. o godz. 13:55, czyli po wyznaczonym terminie składania ofert.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informacja o odrzuceniu oferty Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele, ul. Jagiełły 9, 66-400 Gorzów Wlkp.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający badając ofertę stwierdził, że Wykonawca w pozycji nr 4 formularza cenowego zaoferował notebook, który nie posiada wymaganego w SIWZ napędu DVD. Wykonawca w opisie sprzętu wprost wskazał, że nie spełnia on wszystkich wymogów zawartych w SIWZ.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 13.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający w załączonym pliku zamieścił informacje z otwarcia ofert.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 08.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert:
Składanie ofert – do 13.03.2019 r. do godz. 13:00
Otwarcie ofert – 13.03.2019 r. o godz. 13:15
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.03.2019 r.
WRG.271.12.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
W plikach w załączeniu zostały udzielone odpowiedzi na pytania.
Zmieniono termin skłądania ofert.
Zmieniono termin skłądania ofert.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 05.03.2019 r.
WRG.271.12.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
W plikach w załączeniu zostały udzielone odpowiedzi na pytania.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 04.03.2019 r.
WRG.271.12.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert:
Składanie ofert – do 08.03.2019 r. do godz. 13:00
Otwarcie ofert – 08.03.2019 r. o godz. 13:15
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w sekcji III.2.2) ogłoszenia omyłkowo wskazał, że przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. W związku z powyższym zamawiający dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu również w tym zakresie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 540041323-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 519331-N-2019
Data: 27/02/2019
Data: 27/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-07, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-08, godzina: 13:00
Numer sekcji: III.
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-07, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-08, godzina: 13:00
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 04.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 01.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiajacy informuje, iż w załączonych plikach umieszczono odpowiedzi na pytania do treści SIWZ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 519331-N-2019 z dnia 2019-02-27 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Szadkowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Szadkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-27 14:19:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-27 14:25:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-24 11:53:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2389 raz(y) |