ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.13.2019 - Wykonanie oświetlenia w systemie zaprojektuj i wybudujDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.13.2019 - Wykonanie oświetlenia w systemie zaprojektuj i wybuduj

Szczegóły informacji

WRG.271.13.2019 - Wykonanie oświetlenia w systemie zaprojektuj i wybuduj

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 523314-N-2019

Termin składania ofert / wniosków: 2019-03-25 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-03-25 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2019-03-08 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 25.03.2019 r.
WRG.271.13.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwoty brutto:
  • Część 1: „BO-Oświetlenie przejść lampami LED z dwóch stron jezdni dla pieszych” – 96000 zł
  • Część 2: „BO-budowa oświetlenia w miejscowości Święty Wojciech” – 23000 zł
  • Część 3: „Budowa linii kablowej nn 0,4 kV oświetlenia drogowego wokół drogi wewnętrznej przy ul. Mieszka I – obok przystanku autobusowego koło Paklicy” – 23000 zł
  • Część 4: „Przedłużenie linii kablowej nn-0,4 kV oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej nr 1242 F w Pieskach wylot na Boryszyn PT + wykonanie” – 25000 zł.
W wymaganym terminie wpłynęło 5 ofert:
Dla części 1:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Okres gwarancji i rękojmi
Warunki płatności
1
Przedsiębiorstwo „RAF” Krzysztof Bak
ul. Sportowa 10, 66-300 Międzyrzecz
86961,00 zł
36 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
5
Enea Oświetlenie sp. z o.o.
ul. Ku Słońcu 34, 71-080 Szczecin
184033,58 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Dla części 2:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Okres gwarancji i rękojmi
Warunki płatności
1
Przedsiębiorstwo „RAF” Krzysztof Bak
ul. Sportowa 10, 66-300 Międzyrzecz
30821,49 zł
36 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
Biuro Usług Technicznych Marcin Szadkowski, os. Kasztelańskie 15c/3,
66-300 Międzyrzecz
22755,00 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Dla części 3:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Okres gwarancji i rękojmi
Warunki płatności
1
Przedsiębiorstwo „RAF” Krzysztof Bak
ul. Sportowa 10, 66-300 Międzyrzecz
19680,00 zł
nie wypełniono kryterium w formularzu ofertowym
zgodnie
ze wzorem umowy
3
Biuro Usług Technicznych Marcin Szadkowski, os. Kasztelańskie 15c/3,
66-300 Międzyrzecz
22755,00 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Dla części 4:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Okres gwarancji i rękojmi
Warunki płatności
1
Przedsiębiorstwo „RAF” Krzysztof Bak
ul. Sportowa 10, 66-300 Międzyrzecz
28290,00 zł
36 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
4
Biuro Usług Technicznych Marcin Szadkowski, os. Kasztelańskie 15c/3,
66-300 Międzyrzecz
24969,00 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 21.03.2019 r.
WRG.271.13.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedzi zostały zamieszczone poniżej w załącznikach.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 18.03.2019 r.
WRG.271.13.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
§ 5 ust. 8 projektów umów dla wszystkich części zamówienia otrzymuje brzmienie:
„§5.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody wg wyboru Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
  1. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
  2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności  bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
  3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
  4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.”
Zmodyfikowane projekty umów stanowią załączniki do niniejszej informacji.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 523314-N-2019 z dnia 2019-03-08 r.
Gmina Międzyrzecz: Wykonanie oświetlenia w systemie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony