ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.41.2013 - Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.41.2013 - Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz

Szczegóły informacji

WRPG.271.41.2013 - Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 266079 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-17 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-17 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-12-09 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 9387 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266079 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. 2. Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie sporządzać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie pisemnych zleceń, operaty szacunkowe wyceny nieruchomości niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) sporządzanie inwentaryzacji budynków wielolokalowych: - do 5 lokali mieszkalnych, - powyżej 5 lokali mieszkalnych, 2) sporządzanie operatów szacunkowych wyceny: - lokali mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu oraz szkicami lokalu i pomieszczeń przynależnych, - lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu oraz szkicami lokalu i pomieszczeń przynależnych, - nieruchomości zabudowanych łącznie z wyceną gruntu i wszelkich naniesień, - budynków gospodarczych wraz z wyceną gruntu, - nieruchomości gruntowych, - budowli i sieci, - w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, - przeszacowanie wartości nieruchomości dla celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, - do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, - stawki z tytułu najmu lub dzierżawy, - w celu obciążenia nieruchomości służebnością gruntową, - w celu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu, - w celu naliczenia dodatkowej opłaty rocznej z tytułu niezagospodarowania nieruchomości gruntowej w terminie 4. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Elena Andrzejczak, ul. Diamentowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
  • Olga Krukiewicz, ul. Wróblewskiego 46a/6, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63614,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 65000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 65000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71526,00
  • Waluta: PLN.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WRPG.271.41.2013
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.),  informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
Elena Andrzejczak
ul. Diamentowa 11
66-400 Gorzów Wlkp.
Olga Krukiewicz
ul. Wróblewskiego 46A/6
66-400 Gorzów Wlkp.
 
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 3 oferty.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 3 wykonawców.
Ocenie podlegały 3 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
Ceny jednostkowe  brutto
Ocena punktowa
1.
Biuro Wyceny i Obrotu Nieruchomościami „LOKAL”  Józef Jerzy Mińczyk
ul. Żeromskiego 6/3, 65-066 Zielona Góra
Zgodnie z załącznikiem
16,51
2.
Elena Andrzejczak
ul. Diamentowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp.
Olga Krukiewicz
ul. Wróblewskiego 46A/6, 66-400 Gorzów Wlkp.
Zgodnie z załącznikiem
16,64
3.
Biuro Wycen i Obrotu Nieruchomościami „MM” Mariusz Mazurek
ul. Łukasiewicza 14/1, 66-100 Sulechów
Zgodnie z załącznikiem
14,97
 
 
Szczegółową punktację oraz ceny jednostkowe zawiera  poniższa tabela:
 
 
Lp.
Opis zadania
OFERTA 1
OFERTA 2
OFERTA 3
Cena
Cena
Cena
Liczba punktów
Liczba punktów
Liczba punktów
1.
sporządzenie inwentaryzacji budynku:
do 5 lokali mieszkalnych (cena jednego lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi)
120,00
129,15
138,99
1,50
1,39
1,30
2.
sporządzenie inwentaryzacji budynku:
powyżej 5 lokali mieszkalnych (cena jednego lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi)
120,00
129,15
134,07
1,50
1,39
1,34
3.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
lokalu mieszkalnego z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych
250,00
293,97
343,17
1,00
0,85
0,73
4.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
lokalu użytkowego z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych
250,00
293,97
306,27
0,50
0,43
0,41
5.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
nieruchomości zabudowanych łącznie z wyceną gruntu i pomieszczeń przynależnych
300,00
355,47
492,00
2,00
1,69
1,22
6.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
budynku gospodarczego wraz z wyceną gruntu
120,00
121,77
138,99
0,50
0,49
0,43
7.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
budowli i sieci (wynagrodzenie za każdy składnik)
120,00
121,77
138,99
0,50
0,49
0,43
8.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: 
nieruchomości gruntowych
150,00
134,07
153,75
2,68
3,00
2,62
9.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości
390,00
380,07
281,67
0,72
0,74
1,00
10.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
przeszacowanie wartości nieruchomości do celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste
180,00
134,07
153,75
1,86
2,50
2,18
11.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
180,00
134,07
184,50
0,74
1,00
0,73
12.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
stawki z tytułu najmu lub dzierżawy
190,00
196,80
221,40
1,00
0,97
0,86
13.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
w celu obciążenia nieruchomości służebnością gruntową
300,00
343,17
398,52
0,50
0,44
0,38
14.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
w celu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu
300,00
343,17
398,52
0,50
0,44
0,38
15.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
w celu naliczenia dodatkowej opłaty rocznej z tytułu niezagospodarowania nieruchomości gruntowej w terminie
150,00
183,27
153,75
1,00
0,82
0,98
 
RAZEM:
16,51
16,64
14,97
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 266079 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2014 r. 2. Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie sporządzać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie pisemnych zleceń, operaty szacunkowe wyceny nieruchomości niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) sporządzanie inwentaryzacji budynków wielolokalowych: - do 5 lokali mieszkalnych, - powyżej 5 lokali mieszkalnych, 2) sporządzanie operatów szacunkowych wyceny: - lokali mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu oraz szkicami lokalu i pomieszczeń przynależnych, - lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu oraz szkicami lokalu i pomieszczeń przynależnych, - nieruchomości zabudowanych łącznie z wyceną gruntu i wszelkich naniesień, - budynków gospodarczych wraz z wyceną gruntu, - nieruchomości gruntowych, - budowli i sieci, - w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, - przeszacowanie wartości nieruchomości dla celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, - do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, - stawki z tytułu najmu lub dzierżawy, - w celu obciążenia nieruchomości służebnością gruntową, - w celu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu, - w celu naliczenia dodatkowej opłaty rocznej z tytułu niezagospodarowania nieruchomości gruntowej w terminie 4. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2014 r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenie na wykonanie poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że sporządził co najmniej 150 operatów szacunkowych potwierdzonych dowodami, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wskazać wyłącznie usługi, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ , o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-09 12:13:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-09 12:15:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-15 13:54:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1833 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony