Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2015 - Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2015 - Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnychSzczegóły informacji
WRG.271.5.2015 - Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 210970 - 2015
Termin składania ofert / wniosków: 2015-09-03 12:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-09-03 12:30:00
Ogłoszono dnia: 2015-08-17 przez Katarzyna Szadkowska
Treść:
Międzyrzecz: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 274004 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 274004 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210970 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz. Zamówienie obejmuje: a.usługi ubezpieczenia od ognia - kod CPV 66515100-4 b.usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów - kod CPV 66515400-7 c.usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3 d.usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0 e.usługi ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków - kod CPV 66512100-3 f.usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych - kod CPV 66514110-0.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A., ul. Hestii 1, 81-721 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316776,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 220146,00
- Oferta z najniższą ceną: 217891,00 / Oferta z najwyższą ceną: 290894,56
- Waluta: PLN .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, dnia 11.09.2015 r.
Sprawa nr: WRG.271.5.2015
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający – Gmina Międzyrzecz, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, działając zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą”, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
- W postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę z numerem 1 Wykonawcy:
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.,
Przedstawicielstwo Korporacyjne w Poznaniu,
ul. Piątkowska 163, 60-650 Poznań,
- Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta odpowiada wymaganiom określonym w ustawie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru: „cena” oraz „Zakres ryzyk podlegających ocenie”. Jest to najkorzystniejsza oferta w rozumieniu przepisów art. 2 pkt. 5 ustawy.
- W postępowaniu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Numer oferty
|
Nazwa (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty
|
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium „cena”
|
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium „Zakres ryzyk dodatkowych”
|
Łączna punktacja przyznana ofertom
|
Kolejność ofert według łącznej punktacji
|
Cena oferty
|
|||||
1
|
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A., ul. Hestii 1, 81-721 Sopot, Przedstawicielstwo Korporacyjne w Poznaniu
|
79,18 pkt
|
16,00 pkt
|
95,18 pkt
|
I w kolejności
|
220 146,00 zł
|
|||||
2
|
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” S.A.
Centrum Obsługi Klientów Korporacyjnych z siedzibą we Wrocławiu
60-449 Poznań, ul. Wichrowa
|
59,92 pkt
|
9,60 pkt
|
69,52 pkt
|
III w kolejności
|
290 894,56 zł
|
|||||
3
|
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Region Zachodni, Oddział Sprzedaży Korporacyjnej w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 24, 65-426 Zielona Góra
|
80,00 pkt
|
12,80 pkt
|
92,80 pkt
|
II w kolejności
|
217 891,00 zł
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, dnia 28 sierpnia 2015 r.
Sprawa nr: WRG.271.5.2015
DO
WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
Dot. przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych
Zamawiający – Gmina Międzyrzecz, działając zgodnie z przepisami art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 Poz. 759 z późn. zm.) w związku z pytaniami jakie wpłynęły od wykonawców w dniu 28.08.2015 r. udziela następujących odpowiedzi:
- Proszę o zamieszczenie aktualnego zaświadczenia z przebiegu ubezpieczenia w zakresie ryzyk. W załączeniu zaświadczenie z przebiegu ubezpieczenia za okres od 01.01.2013 r. do trwa nadal.
Odpowiedź:
Zaświadczenie stanowi załącznik do niniejszych wyjaśnień.
- Proszę o zmianę terminu składania ofert na 03.09.2015 r.
Odpowiedź:
Gmina Międzyrzecz wyraża zgodę na zmianę terminu składania ofert.
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 Zamawiający dokonuje zmiany w SIWZ pkt. XIII terminu składania i otwarcia ofert w następujący sposób:
XIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
2. Termin składania ofert - 03.09.2015 r. do godz. 12:00
3. Termin otwarcia ofert - 03.09.2015 r. o godz. 12:30
Powyższe zmiany wpływają na zmianę pkt XII w SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
XII. Sposób przygotowania ofert
Oferta powinna zostać złożona w nieprzezroczystej kopercie (opakowaniu) zaadresowanej do Zamawiającego, posiadającej następujące oznaczenia:
- nazwa i adres zamawiającego,
„Ubezpieczenie Gminy Międzyrzecz – nie otwierać przed 03.09.2015 r., godz. 12.30” oraz nazwa i adres Wykonawcy.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy Pzp dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu: - które stanowi załącznik do niniejszych wyjaśnień.
____________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 210970-2015 z dnia 2015-08-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Międzyrzecz
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz. Zamówienie obejmuje: a.usługi ubezpieczenia od ognia - kod CPV 66515100-4 b.usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów - kod CPV 66515400-7...
Termin składania ofert: 2015-09-01
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz. Zamówienie obejmuje: a.usługi ubezpieczenia od ognia - kod CPV 66515100-4 b.usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów - kod CPV 66515400-7...
Termin składania ofert: 2015-09-01
Numer ogłoszenia: 223428 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 210970 - 2015 data 17.08.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, fax. 95 7426979.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 sekretariat..
Międzyrzecz, 27.08.2015 r.
WRG.271.5.2015
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedzi zostały zamieszczone poniżej w załącznikach.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 210970 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 210970 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz. Zamówienie obejmuje: a.usługi ubezpieczenia od ognia - kod CPV 66515100-4 b.usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów - kod CPV 66515400-7 c.usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3 d.usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0 e.usługi ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków - kod CPV 66512100-3 f.usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych - kod CPV 66514110-0 2. Zakres przedmiotu zamówienia, a także szczególne warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego oraz zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie, określono w załączniku nr 6, nr 7 oraz nr 8 do SIWZ.
II.1.5)
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 50% jego wartości i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w trybie z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp ) i potwierdzone odrębną umową w przypadku: a)zakupu nowych składników majątku, b)podwyższenia wartości majątku, c)wyczerpania limitów odpowiedzialności dla ubezpieczeń zawartych w systemie pierwszego ryzyka
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 950).
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika, 2)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp, 3) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Zakres ryzyk podlegających ocenie - 20
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określone zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2015 - Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2015 - Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Międzyrzecz oraz jednostek organizacyjnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Szadkowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Szadkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-08-17 16:14:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-08-17 16:22:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-15 11:48:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2033 raz(y) |