ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.17.2016 - Remont płyty boiska na stadionie miejskim w MiędzyrzeczuDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.17.2016 - Remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu

Szczegóły informacji

WRG.271.17.2016 - Remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 330990 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-11-14 14:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-11-14 14:15:00

Ogłoszono dnia: 2016-10-26 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 01.12.2016 r.
WRG.271.17.2016                                                                                                                     
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu,
ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna
Uzasadnienie:
Oferta nr 5 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający dokonał zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Okres gwarancji
Punktacja kryterium cena
Punktacja kryterium okres gwarancji
Łączna punktacja
1
Zakład Budownictwa Klasycznego
i Sportowego „Chojnaccy”
Bartosz Chojnacki, Witoszów Górny 15, 58-100 Świdnica
1992163,82 zł
60 miesięcy
51,94
40
91,94
2
Zakład Robót Ogrodniczych „SPIRAEA” Renata Przybylska,
ul. Wilkońskiego 18, 64-100 Leszno
2028270,00 zł
60 miesięcy
51,02
40
91,02
3
TEL-BRUK Radosław Telenga,
ul. Czartoryskiego 13/57,
42-202 Częstochowa
2088132,33 zł
60 miesięcy
49,56
40
89,56
4
HEMET sp. z o.o.,
ul. Sulechowska 39A, 65-022 Zielona Góra
3170497,20 zł
60 miesięcy
32,64
40
72,64
5
Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu,
ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna
1724648,79 zł
60 miesięcy
60
40
100
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 14.11.2016 r.
 
WRG.271.17.2016
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 560 000,00 zł brutto.
Do upływu wyznaczonego terminu wpłynęło 5 ofert – zgodnie z poniższą tabelą:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Okres gwarancji
Warunki płatności
1
Zakład Budownictwa Klasycznego
i Sportowego „Chojnaccy” Bartosz Chojnacki, Witoszów Górny 15, 58-100 Świdnica
1992163,82 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
Zakład Robót Ogrodniczych „SPIRAEA” Renata Przybylska,
ul. Wilkońskiego 18, 64-100 Leszno
2028270,00 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
3
TEL-BRUK Radosław Telenga,
ul. Czartoryskiego 13/57,
42-202 Częstochowa
2088132,33 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
4
HEMET sp. z o.o.,
ul. Sulechowska 39A, 65-022 Zielona Góra
3170497,20 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
5
Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu,
ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna
1724648,79 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Uwaga:
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu  w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, przekażą zamawiającemu oświadczenieo przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 08.11.2016
WRG.271.17.2016
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu
 
Dotyczy: „Remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu”
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015, poz. 2164 j.t. z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ.  
 
Pytanie 1.
Prosimy o potwierdzenie , że w zakres zamówienia wchodzi wykonanie 1270,00m2 (tzn. 635,0 m) ogrodzenia z elementów betonowych – zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem, a nie 1270,0 m, jak zapisano w SIWZ.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że w zakres zamówienia wchodzi wykonanie około 1270,00 m2 (tj. około 635 m) ogrodzenia z elementów betonowych.
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujących punktach:
  1. Pkt 3.2.8) SIWZ otrzymuje brzmienie: „Wykonanie ogrodzenia z elementów betonowych – długość ogrodzenia ≈ 635,0 m”,
  2. Pkt 10.10 SIWZ ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie: „Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 14.11.2016 r. o godz. 14:15”,
  3. Pkt 11.1 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat) do dnia 14.11.2016 r., do godziny 14:00 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w pkt 10 SIWZ”,
  4. Pkt 11.1 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pok. 202 (sala narad), w dniu 14.11.2016  r., o godzinie 14:15”,
  5. Załącznik nr 6 – projekt umowy § 1 ust. 2g otrzymuje brzmienie: „Wykonanie ogrodzenia
    z elementów betonowych – długość ogrodzenia ≈ 635,0 m”.
 
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 
 
Początek formularza
Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 330990-2016 z dnia 26-10-2016 - Międzyrzecz
1. Przedmiotem zamówienia jest remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu. 2. Dokumentacja projektowa na podstawie której dokonano opisu przedmiotu zamówienia opracowana została na rem...
Termin składania ofert/wniosków: 10-11-2016
 
Ogłoszenie nr 338835 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 330990
Data: 26/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu. 2. Dokumentacja projektowa na podstawie której dokonano opisu przedmiotu zamówienia opracowana została na remont i przebudowę Stadionu Miejskiego w Międzyrzeczu w skład której wchodziło zarówno dokonanie robót na płycie głównej do gry w piłkę nożną (nawierzchnia z trawy naturalnej) oraz wykonanie bieżni wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi o nawierzchni syntetycznej. Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy części dokumentacji projektowej w zakresie nawierzchni z trawy naturalnej wraz z urządzeniami towarzyszącymi. Poniżej opisano zakres robót objętych zamówieniem: 1) Wykonanie sieci kablowej nn dla zasilania oświetlenia, nawodnienia boiska, bloków rozdzielczych oraz maszty oświetleniowe z oprawami; 2) Wycinka drzew – 3 szt., 3) Wykonanie odwodnienia płyty boiska Stadionu Miejskiego; 4) Wykonanie instalacji nawadniającej płyty boiska Stadionu Miejskiego; 5) Remont i przebudowa płyty głównej Stadionu Miejskiego wraz z wyposażeniem boiska do gry w piłkę nożną – w zakresie nawierzchni z trawy naturalnej siewem. Trawa winna spełniać parametry jak niżej: a) 50 % Życica trwała, b) 50 % Wiechlina łąkowa. Ponadto Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązuje się do zapewnienia 24 miesięcznego okresu pielęgnacji wysianej trawy w niżej opisanym zakresie: - nawadnianie murawy, - nawożenie murawy, - wałowanie, - napowietrzanie, - wertykulacja, - piaskowanie, - zwalczanie chwastów i szkodników, - koszenie, - zwalczanie chorób, Powyższe zabiegi winny być wykonywane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wzrostu trawy oraz jej ukorzenienia w stopniu umożliwiającym użytkowanie boiska. 6) Ułożenie siatki przeciwko kretom – siatka stalowa o oczkach 10 x 10 mm; 7) Wykonanie trybun; 8) Wykonanie ogrodzenia z elementów betonowych – długość ogrodzenia ok. 1270 mb, 9) Uporządkowanie terenu po zakończonych robotach. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia polegające na: wykonaniu nawierzchni z trawy naturalnej wraz z podbudowami. 4. Zgodnie z § 2 ust. 3 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożenia oświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu nawierzchni z trawy naturalnej wraz z podbudowami. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 5. W związku z faktem, iż przedmiot niniejszego zamówienia stanowi etap I całości planowanego zamierzenia inwestycyjnego, informuję, iż Zamawiający w roku 2017 ogłosi kolejny przetarg nieograniczony na etap II tj. w zakresie urządzeń do dyscyplin lekkoatletycznych (nawierzchnia syntetyczna). Mając na względzie powyższe Wykonawca etapu I musi liczyć się z faktem wprowadzenia innego Wykonawcy (w zakresie etapu II) na plac budowy. Z tego tytułu Wykonawca nawierzchni trawiastej (etap I) nie będzie dochodził dodatkowych roszczeń od Zamawiającego. 6. W roku bieżącym tj. 2016 Gmina Międzyrzecz przewidziała na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia kwotę 200.000 zł brutto. W związku z czym zakres robót objęty niniejszą specyfikacją winien być realizowany i rozliczony do kwoty jaką Zamawiający posiada w budżecie na rok 2016 tj. do wysokości 200.000 zł brutto. 7. Z uwagi na fakt, iż planowane zamierzenie inwestycyjne podzielone jest na dwa etapy (etap I – nawierzchnia trawiasta wraz z oświetleniem, nawodnieniem i odwodnieniem; etap II – nawierzchnia syntetyczna, urządzenia do dyscyplin lekkoatletycznych) roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób aby elementy nawierzchni trawiastej w obrębie urządzeń lekkoatletycznych realizować równolegle z Wykonawcą realizującym nawierzchnię syntetyczną. 8. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy powykonawcze należy opracować również w formie elektronicznej zapisanej w postaci plików DXF. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. 10. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 12. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 13. Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 14. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Pracownię Projektową EKO - INSTAL z Gorzowa Wlkp. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych dla określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 16. UWAGA! Do niniejszej specyfikacji załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 17. Do odbioru robót Wykonawca dołączy oświadczenie, w którym zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą przetargową oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu. 2. Dokumentacja projektowa na podstawie której dokonano opisu przedmiotu zamówienia opracowana została na remont i przebudowę Stadionu Miejskiego w Międzyrzeczu w skład której wchodziło zarówno dokonanie robót na płycie głównej do gry w piłkę nożną (nawierzchnia z trawy naturalnej) oraz wykonanie bieżni wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi o nawierzchni syntetycznej. Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy części dokumentacji projektowej w zakresie nawierzchni z trawy naturalnej wraz z urządzeniami towarzyszącymi. Poniżej opisano zakres robót objętych zamówieniem: 1) Wykonanie sieci kablowej nn dla zasilania oświetlenia, nawodnienia boiska, bloków rozdzielczych oraz maszty oświetleniowe z oprawami; 2) Wycinka drzew – 3 szt., 3) Wykonanie odwodnienia płyty boiska Stadionu Miejskiego; 4) Wykonanie instalacji nawadniającej płyty boiska Stadionu Miejskiego; 5) Remont i przebudowa płyty głównej Stadionu Miejskiego wraz z wyposażeniem boiska do gry w piłkę nożną – w zakresie nawierzchni z trawy naturalnej siewem. Trawa winna spełniać parametry jak niżej: a) 50 % Życica trwała, b) 50 % Wiechlina łąkowa. Ponadto Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązuje się do zapewnienia 24 miesięcznego okresu pielęgnacji wysianej trawy w niżej opisanym zakresie: - nawadnianie murawy, - nawożenie murawy, - wałowanie, - napowietrzanie, - wertykulacja, - piaskowanie, - zwalczanie chwastów i szkodników, - koszenie, - zwalczanie chorób, Powyższe zabiegi winny być wykonywane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wzrostu trawy oraz jej ukorzenienia w stopniu umożliwiającym użytkowanie boiska. 6) Ułożenie siatki przeciwko kretom – siatka stalowa o oczkach 10 x 10 mm; 7) Wykonanie trybun; 8) Wykonanie ogrodzenia z elementów betonowych – długość ogrodzenia ok. 635 mb, 9) Uporządkowanie terenu po zakończonych robotach. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia polegające na: wykonaniu nawierzchni z trawy naturalnej wraz z podbudowami. 4. Zgodnie z § 2 ust. 3 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożenia oświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu nawierzchni z trawy naturalnej wraz z podbudowami. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 5. W związku z faktem, iż przedmiot niniejszego zamówienia stanowi etap I całości planowanego zamierzenia inwestycyjnego, informuję, iż Zamawiający w roku 2017 ogłosi kolejny przetarg nieograniczony na etap II tj. w zakresie urządzeń do dyscyplin lekkoatletycznych (nawierzchnia syntetyczna). Mając na względzie powyższe Wykonawca etapu I musi liczyć się z faktem wprowadzenia innego Wykonawcy (w zakresie etapu II) na plac budowy. Z tego tytułu Wykonawca nawierzchni trawiastej (etap I) nie będzie dochodził dodatkowych roszczeń od Zamawiającego. 6. W roku bieżącym tj. 2016 Gmina Międzyrzecz przewidziała na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia kwotę 200.000 zł brutto. W związku z czym zakres robót objęty niniejszą specyfikacją winien być realizowany i rozliczony do kwoty jaką Zamawiający posiada w budżecie na rok 2016 tj. do wysokości 200.000 zł brutto. 7. Z uwagi na fakt, iż planowane zamierzenie inwestycyjne podzielone jest na dwa etapy (etap I – nawierzchnia trawiasta wraz z oświetleniem, nawodnieniem i odwodnieniem; etap II – nawierzchnia syntetyczna, urządzenia do dyscyplin lekkoatletycznych) roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób aby elementy nawierzchni trawiastej w obrębie urządzeń lekkoatletycznych realizować równolegle z Wykonawcą realizującym nawierzchnię syntetyczną. 8. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy powykonawcze należy opracować również w formie elektronicznej zapisanej w postaci plików DXF. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. 10. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 12. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 13. Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 14. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Pracownię Projektową EKO - INSTAL z Gorzowa Wlkp. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych dla określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 16. UWAGA! Do niniejszej specyfikacji załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 17. Do odbioru robót Wykonawca dołączy oświadczenie, w którym zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą przetargową oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 10/11/2016, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 14/11/2016, godzina: 14:00
Zwiększ rozmiar czcionkiUstaw domyślny rozmiar czcionkiZmniejsz rozmiar czcionki
Dół formularza
 
 
 
Międzyrzecz, 07.11.2016 r.
WRG.271.17.2016
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 04.11.2016 r.
WRG.271.17.2016
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
 
Ogłoszenie nr 330990 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Międzyrzecz: Remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail , faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.miedzyrzecz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.miedzyrzecz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)
Adres:
Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu
Numer referencyjny: WRG.21.17.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu. 2. Dokumentacja projektowa na podstawie której dokonano opisu przedmiotu zamówienia opracowana została na remont i przebudowę Stadionu Miejskiego w Międzyrzeczu w skład której wchodziło zarówno dokonanie robót na płycie głównej do gry w piłkę nożną (nawierzchnia z trawy naturalnej) oraz wykonanie bieżni wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi o nawierzchni syntetycznej. Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy części dokumentacji projektowej w zakresie nawierzchni z trawy naturalnej wraz z urządzeniami towarzyszącymi. Poniżej opisano zakres robót objętych zamówieniem: 1) Wykonanie sieci kablowej nn dla zasilania oświetlenia, nawodnienia boiska, bloków rozdzielczych oraz maszty oświetleniowe z oprawami; 2) Wycinka drzew – 3 szt., 3) Wykonanie odwodnienia płyty boiska Stadionu Miejskiego; 4) Wykonanie instalacji nawadniającej płyty boiska Stadionu Miejskiego; 5) Remont i przebudowa płyty głównej Stadionu Miejskiego wraz z wyposażeniem boiska do gry w piłkę nożną – w zakresie nawierzchni z trawy naturalnej siewem. Trawa winna spełniać parametry jak niżej: a) 50 % Życica trwała, b) 50 % Wiechlina łąkowa. Ponadto Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązuje się do zapewnienia 24 miesięcznego okresu pielęgnacji wysianej trawy w niżej opisanym zakresie: - nawadnianie murawy, - nawożenie murawy, - wałowanie, - napowietrzanie, - wertykulacja, - piaskowanie, - zwalczanie chwastów i szkodników, - koszenie, - zwalczanie chorób, Powyższe zabiegi winny być wykonywane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wzrostu trawy oraz jej ukorzenienia w stopniu umożliwiającym użytkowanie boiska. 6) Ułożenie siatki przeciwko kretom – siatka stalowa o oczkach 10 x 10 mm; 7) Wykonanie trybun; 8) Wykonanie ogrodzenia z elementów betonowych – długość ogrodzenia ok. 1270 mb, 9) Uporządkowanie terenu po zakończonych robotach. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia polegające na: wykonaniu nawierzchni z trawy naturalnej wraz z podbudowami. 4. Zgodnie z § 2 ust. 3 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożenia oświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu nawierzchni z trawy naturalnej wraz z podbudowami. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 5. W związku z faktem, iż przedmiot niniejszego zamówienia stanowi etap I całości planowanego zamierzenia inwestycyjnego, informuję, iż Zamawiający w roku 2017 ogłosi kolejny przetarg nieograniczony na etap II tj. w zakresie urządzeń do dyscyplin lekkoatletycznych (nawierzchnia syntetyczna). Mając na względzie powyższe Wykonawca etapu I musi liczyć się z faktem wprowadzenia innego Wykonawcy (w zakresie etapu II) na plac budowy. Z tego tytułu Wykonawca nawierzchni trawiastej (etap I) nie będzie dochodził dodatkowych roszczeń od Zamawiającego. 6. W roku bieżącym tj. 2016 Gmina Międzyrzecz przewidziała na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia kwotę 200.000 zł brutto. W związku z czym zakres robót objęty niniejszą specyfikacją winien być realizowany i rozliczony do kwoty jaką Zamawiający posiada w budżecie na rok 2016 tj. do wysokości 200.000 zł brutto. 7. Z uwagi na fakt, iż planowane zamierzenie inwestycyjne podzielone jest na dwa etapy (etap I – nawierzchnia trawiasta wraz z oświetleniem, nawodnieniem i odwodnieniem; etap II – nawierzchnia syntetyczna, urządzenia do dyscyplin lekkoatletycznych) roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób aby elementy nawierzchni trawiastej w obrębie urządzeń lekkoatletycznych realizować równolegle z Wykonawcą realizującym nawierzchnię syntetyczną. 8. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy powykonawcze należy opracować również w formie elektronicznej zapisanej w postaci plików DXF. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. 10. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 12. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 13. Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 14. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Pracownię Projektową EKO - INSTAL z Gorzowa Wlkp. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych dla określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 16. UWAGA! Do niniejszej specyfikacji załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 17. Do odbioru robót Wykonawca dołączy oświadczenie, w którym zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą przetargową oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 45212221-1
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45231400-9, 45232130-2, 45232451-8, 45233253-7, 45342000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 29/09/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie (modernizacji) stadionu/boiska, w zakres której wchodziło co najmniej: wykonanie pełnowymiarowego stadionu/boiska (o minimalnych wymiarach 60 x 90 m) z trawy naturalnej z podbudowami, odwodnieniem, nawodnieniem i oświetleniem. Powyższe roboty muszą być potwierdzone dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności wskazującymi, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) zdolności zawodowej (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi stosowne uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: i) Kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia oraz doświadczenie w nadzorowaniu w okresie ostatnich 3 lat jako kierownik budowy co najmniej 1 budowy, przebudowy lub remontu stadionu/boiska o nawierzchni z trawy naturalnej wraz z podbudowami, ii) Kierownika robót branży sanitarnej posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji instalacyjnej bez ograniczeń, w zakresie instalacji zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, deszczowych, gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, iii) Kierownika robót branży elektrycznej posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji instalacyjnej bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia. Uwaga: Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem Wadium - Remont płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyrzeczu. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  

Załączniki