ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.6.2017 - Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VIDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.6.2017 - Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI

Szczegóły informacji

WRG.271.6.2017 - Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 19826 - 2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-02-23 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-02-23 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2017-02-03 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Ogłoszenie nr 500033760-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Międzyrzecz: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19826 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 63870 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102151F w Międzyrzeczu – etap VI od km 2+927,00 do km 4+703,115 – ulica Świerczewskiego. Z uwagi na szerokość pasa ruchu wydzielono dwa odcinki: 1) I - od km 2+927,00 do km 3+752,50 2) II - od km 3+752,50 do km 4+703,115 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnobranżowe prowadzenie robót tj. sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarne, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, roboty drogowe.

II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1,
45316110-9,
45231300-8,
45232130-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/11/2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
NAZWA: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BRUBET Ryszard Winnicki,  ,  ul. Łąkowa 2,  66-300,  Międzyrzecz,  kraj/woj. lubuskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6244689.82 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany umowy dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych wynika z faktu, iż w trakcie wykonania korytowania oraz profilowania i zagęszczania podłoża gruntowego, stwierdzono jego niedostateczne zagęszczenie. Mając na względzie powyższe należy wzmocnić istniejące podłoże tak aby mogło przenieść obciążenie od ruchu i warstw wyżej. Zwiększona została grubość warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o 5 cm do łącznej grubości wynoszącej 15 cm na odcinku 238 m. Mając na względzie powyższe, Zamawiający dokonał zmiany postanowień zawartej umowy nr WRI-17/2017 z dniu 11.04.2017 r zmienionej aneksem nr 1 z dnia 05-07-2017 r. oraz aneksem nr 2 z dnia 25-07-2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy z tytułu należytego wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie w kwocie 6 301 560,83 zł netto plus należy podatek VAT.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500009937-N-2017 z dnia 08-08-2017 r.
 
Międzyrzecz: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19826 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 63870 - 2017
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102151F w Międzyrzeczu – etap VI od km 2+927,00 do km 4+703,115 – ulica Świerczewskiego. Z uwagi na szerokość pasa ruchu wydzielono dwa odcinki: 1) I - od km 2+927,00 do km 3+752,50 2) II - od km 3+752,50 do km 4+703,115 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnobranżowe prowadzenie robót tj. sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarne, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, roboty drogowe.
II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1,
45316110-9,
45231300-8,
45232130-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/11/2017
 
SEKCJA III: PROCEDURA
 
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
 
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
 
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany umowy dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy wynikało z konieczności wykonania poniższych robót nieujętych w umowie nr WRI-17/2017 z dnia 11.04.2017 r. tj.: - połączenie istniejącego niezinwentaryzowanego przyłącza wody DN50 zasilającego działkę nr 668/4 do nowobudowanej sieci wodociągowej DN 180PE; - podłączenie dodatkowego przyłącza wody DN32 do działki nr 669/8 do nowobudowanej sieci wodociągowej DN180PE; - podłączenie dodatkowego przykanalika kanalizacji sanitarnej DN200 do działki nr 668/4 do nowobudowanej sieci kanalizacji sanitarnej DN 400 kamionka; - podłączenie dodatkowego przyłącza wody DN32 do działki nr 672 do nowobudowanej sieci wodociągowej DN180 PE; - połączenie istniejącego niezinwentaryzowanego przyłącza wody DN50 zasilającego działkę nr 669/9 do nowobudowanej sieci wodociągowej DN180 PE. Konieczność wykonania robót dodatkowych wynikała z: - podłączenie istniejącego przyłącza wody DN50 zasilającego działkę nr 668/4 – podczas wykonania sieci wodociągowej DN180PE na odcinku W217-W219 stwierdzono niezinwentaryzowane przyłącze wodociągowe zasilające działkę nr 668/4. Wobec powyższego zaszła konieczność podłączenia w/w przyłącza do nowobudowanej sieci wodociągowej N180PE w celu zapewnienia ciągłości dostawy wody, - podłączenie dodatkowego przyłącza wody DN 32 od działki nr 669/8 – przy budowie sieci wodociągowej na odcinku Z5 – W223, w punkcie W223 stwierdzono biegnące dwa przyłącza wody do działki nr 669/8, wobec czego zachodzi konieczność wykonania dodatkowego przyłącza wody DN32 nie ujętego w projekcie, - podłączenie dodatkowego przykanalika kanalizacji sanitarnej DN200 od działki nr 668/4 – podczas wykonywania sieci kanalizacji sanitarnej DN400 kamionka na odcinku KS111 – KS 112 stwierdzono konieczność wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej DN200 do działki nr 668/4, - podłączenie dodatkowego przyłącza wody DN32 do działki nr 672 – przy budowie sieci wodociągowej na odcinku W227-W26, stwierdzono konieczność wykonania dodatkowego przyłącza wody DN32 nie ujętego w projekcie, - podłączenie istniejącego przyłącza wody DN50 zasilającego działkę nr 669/9 – podczas wykonania sieci wodociągowej DN180PE na odcinku W25-W225 stwierdzono niezinwentaryzowane przyłącze wodociągowe zasilające działkę nr 669/9. Wobec powyższego zaszła konieczność podłączenia w/w przyłącza do nowobudowanej sieci wodociągowej N180PE w celu zapewnienia ciągłości dostawy wody. Mając na względzie powyższe, Zamawiający dokonał zmiany postanowień zawartej umowy nr WRI-17/2017 z dniu 11.04.2017 r. zmienionej aneksem nr 1 z dnia 05-07-2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy z tytułu należytego wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie w kwocie 6 282 104,33 zł netto plus należy podatek VAT.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 111992 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Międzyrzecz: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19826 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 63870 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 426 930, faks 957 426 979, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102151F w Międzyrzeczu – etap VI od km 2+927,00 do km 4+703,115 – ulica Świerczewskiego. Z uwagi na szerokość pasa ruchu wydzielono dwa odcinki: 1) I - od km 2+927,00 do km 3+752,50 2) II - od km 3+752,50 do km 4+703,115 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnobranżowe prowadzenie robót tj. sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarne, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, roboty drogowe.
 
II.4) Główny kod CPV:45233220-7
Dodatkowe kody CPV:45233222-1, 45316110-9, 45231300-8, 45232130-2,
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/11/2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Brubet Ryszard Winnicki,  ,  ul. Łąkowa 2,  66-300,  Międzyrzecz,  kraj/woj. lubuskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6244689.82 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/07/2017
 
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zmiany umowy dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 3 zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
 
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy wynikało z konieczności wykonania robót dodatkowych, nie ujętych w przedmiotowym zadaniu, tj. - wymiana gruntu na odcinku od km 3+795 do km 3+855 w rejonie projektowanej wyspy rozdziału odcinka VIB; - podłączenie istniejącego przyłącza wody DN100 zasilającego jednostkę Wojskową do nowobudowanej sieci wodociągowej DN180PE; - podłączenie istniejącego przykanalika kanalizacji sanitarnej DN 160 od działki nr 616/10 do nowobudowanej sieci kanalizacji sanitarnej DN 400 kamionka; - podłączenie istniejącego przyłącza wody DN50 zasilającego działkę 616/10 do nowobudowanej sieci wodociągowej DN180 PE. Konieczność wykonania robót dodatkowych wynikała z: - podłączenie istniejącego przyłącza wody DN100 zasilającego jednostkę Wojskową – podczas wykonania sieci wodociągowej DN180PE na odcinku HP8-W213 stwierdzono niezinwentaryzowane przyłącze wodociągowe zasilające Jednostkę Wojskową. Wobec powyższego zaszła konieczność podłączenia w/w przyłącza do nowobudowanej sieci wodociągowej N180PE w celu zapewnienia ciągłości dostawy, - podłączenie istniejącego przykanalika kanalizacji sanitarnej DN 160 od działki nr 616/10 – podczas wykonywania kanalizacji sanitarnej DN400 kamionka na odcinku KS99-KS100 stwierdzono niezinwentaryzowane przyłącze kanalizacji sanitarnej DN160 biegnące od działki nr 616/10. Wobec powyższego zaszła konieczność podłączenia w/w przyłącza do nowobudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, - podłączenie istniejącego przyłącza wody DN50 zasilającego działkę nr 616/10 – podczas wykonywania sieci wodociągowej DN180E na odcinku HP8-W213 stwierdzono niezinwentaryzowane przyłącze wody DN50 zasilające działkę nr 616/10 wobec powyższego zaszła konieczność podłączenia w/w przyłącza wody do nowobudowanej sieci wodociągowej DN180PE w celu zapewnienia ciągłości dostawy wody, - w trakcie wykonywania robót ziemnych odcinka etapu VIB od km 3+795 do km 3+855 w rejonie projektowanej wyspy rozdziału stwierdzono występowanie gruntów słabonośnych. W związku z faktem, iż w tym miejscu przebiega projektowana trasa drogi należało zachować wymogi jakościowe, zapewniające odpowiedzialność i warunki wykonania robót, a w okresie eksploatacji także prowadzenia ruchu do miejscowości Międzyrzecz. W związku z powyższym usunięto grunt nieprzydatny i zastąpiono go gruntem budowlanym. Mając na względzie powyższe, Zamawiający dokonał zmiany postanowień zawartej umowy nr WRI-17/2017 z dniu 11.04.2017 r.
 
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
___________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie nr 63870 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
Międzyrzecz: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19826-2017
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 426 930, faks 957 426 979, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102151F w Międzyrzeczu – etap VI od km 2+927,00 do km 4+703,115 – ulica Świerczewskiego. Z uwagi na szerokość pasa ruchu wydzielono dwa odcinki: 1) I - od km 2+927,00 do km 3+752,50 2) II - od km 3+752,50 do km 4+703,115 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnobranżowe prowadzenie robót tj. sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, roboty drogowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45316110-9, 45231300-8, 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT8071076.35
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BRUBET Ryszard Winnicki,  ,  ul. Łąkowa 2,  66-300,  Międzyrzecz,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7680968.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7680968.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8585159.12
Waluta: PLN
 
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 28.03.2017 r.
WRG.271.6.2017                                                                                                                       
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
BRUBET Ryszard Winnicki
ul. Łąkowa 2, 66-300 Międzyrzecz
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający dokonał zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Punkty
Okres gwarancji
i rękojmi
Punkty
Łączna punktacja
1
INFRAKOM Kościan Sp. z o.o.
Sp. k., ul. Nowowiejskiego 4,
64-000 Kościan i INFRAKOM
Sp. z o.o., ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan
8585159,12 zł
53,68
60 miesięcy
40
93,68
2
BRUBET Ryszard Winnicki,
ul. Łąkowa 2, 66-300 Międzyrzecz
7680968,48 zł
60
60 miesięcy
40
100
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 23.02.2017 r.
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI”
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 500 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły oferty od następujących wykonawców:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Okres gwarancji
Warunki płatności
1
INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k.,
ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan,
i INFRAKOM Sp. z o.o., ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan
8 585 159,12 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
BRUBET Ryszard Winnicki, ul. Łąkowa 2,
66-300 Międzyrzecz
7 680 968,48 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 20.02.2017r.
 
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 19826 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Międzyrzecz: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.miedzyrzecz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.miedzyrzecz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Świerczewskiego i Waszkiewicza w Międzyrzeczu – etap VI
Numer referencyjny: WRG.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102151F w Międzyrzeczu – etap VI od km 2+927,00 do km 4+703,115 – ulica Świerczewskiego. Z uwagi na szerokość pasa ruchu wydzielono dwa odcinki: 1) I - od km 2+927,00 do km 3+752,50 2) II - od km 3+752,50 do km 4+703,115 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnobranżowe prowadzenie robót tj. sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarne, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, roboty drogowe. Przedmiotowa inwestycja została podzielona na dwa zadania: zadanie kwalifikowane i zadanie niekwalifikowane w skład których wchodzi: 2.1. ZADANIE KWALIFIKOWANE: 1) przebudowa jezdni od km 2+927,00 do km 3+752,50 – rozbiórka istniejącej nawierzchni i wykonaniu nowej nawierzchni z warstw mineralno – asfaltowych na podbudowie z kruszywa, wydzielenie pasów rowerowych po obu stronach jezdni (strona lewa od km 2+927 do km 3+793,4, strona prawa od km 2+927 do km 3+750); 2) remont nawierzchni jezdni i poboczy drogi na odcinku od km 3+752,50 do km 4+703,115; 3) przebudowa i remont obustronnych chodników na odcinku od km 2+927 do km 3+746 z kostki betonowej; 4) remont i przebudowa zjazdów; 5) budowa ścieżki pieszo-rowerowej poza jezdnią na odcinku od km 3+762,65 do km 4+703,115 (strona prawa); 6) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami oraz przepięciami w ciągu ulicy Świerczewskiego na odcinku od istniejącej studni D56 do D69, D80 do Wylot nr 1 – rozmieszczenie wpustów kanalizacji deszczowej zgodnie z planem sytuacyjnym nr 1.6, 1.7, 1.8 branży drogowej (poza jezdnią); 7) likwidacja kolizji ze słupem telefonicznym w km 3+602,00; 8) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych (z zasilaniem) – zgodnie z załączonymi projektami stałej organizacji ruchu; 9) wykonanie zatoki postojowej na odcinku od km 2+945,00 do km 2+973,00; 10) wykonanie utwardzenia kruszywem zatoki postojowej przy barze „Łoś”; 11) budowa 2 przepustów w km 3+966,00 oraz 4+445,00 oraz profilowanie rowów odwadniających na odcinku II; 12) wykonanie oświetlenia na odcinku od km 2+927,00 do km 3+952,00; 13) budowa przejścia dla pieszych wraz z azylem usytuowanym na wyspie dzielącej w km 3+825 wraz z budową ścieżki rowerowej po lewej stronie jezdni na odcinku od km 3+793,4 do km 3+825,652; 14) wykonanie projektu oraz oznakowania czasowej organizacji ruchu; 2.2. ZADANIE NIEKWALIFIKOWANE 1) wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przykanalikami na odcinku od studni KS98 do KS153, 2) wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami i hydrantami - sieć zlokalizowano po prawej i lewej stronie drogi - na odcinku od węzła nr 1 do węzła nr 22a i 7a wraz z wpięciem do istniejącej sieci wodociągowej. W miejscach, gdzie będzie to możliwe należy zastosować hydranty nadziemne. W węźle nr 22a zabudowano hydrant HP8; 3) wykonanie utwardzonego dojazdu do istniejącej tłoczni ścieków zlokalizowanej przy ul. Świerczewskiego (Pizzeria Milenium) z kostki typu POLBRUK gr. 8, na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 (1:4), tłuczniu łamanym o frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce piaskowo –żwirowej gr 15 cm. Odcinek chodnika wykonać z kostki typu POLBRUK gr. 8, na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 (1:4) i podsypce piaskowo –żwirowej gr 15 cm. Kostka koloru szarego; 4) wykonanie nasadzeń drzew – zgodnie z załączonym projektem zieleni; 5) zakup i montaż znaków na ul. Waszkiewicza: D1 nad znakiem F-6 (demontaż A-6a) w km ok. 0+950, 0+770 – 2 szt., E-2a przy skrzyżowaniu z ul. Zakaszewskiego oraz ul. Rokitniańską – 2 szt., C-13a skrzyżowanie z ul. Rokitniańską, przed przejazdem kolejowym w ul. Rokitniańskiej – 1 szt. – zgodnie z załączonym projektem organizacji ruchu; 6) dodatkowo należy wycenić wykonanie na wysokości budynku nr 82 odcinka kanalizacji sanitarnej Ks.109-St. 109.1 z rur kamionkowych o średnicy fi 200 (zmiana średnicy projektowanego przykanalika z fi 160 na fi 200) oraz zabudowa dodatkowego węzła na sieci wodociągowej WMW DN=150/200/150mm zgodnie z załącznikiem graficznym.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:45233222-1, 45316110-9, 45231300-8, 45232130-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/11/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia). Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: a) dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej, o długości co najmniej 1 km łącznie; b) dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji deszczowej o długości minimum 700 m łącznie; c) dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości minimum 1 km łącznie; d) dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o długości minimum 800 m łącznie; e) dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o długości minimum 800 m łącznie. Powyższe roboty muszą być potwierdzone dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności wskazującymi, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania odrębnie doświadczenia w ramach warunku przez wykonawcę, konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej w zakresie poszczególnych rodzajów robót (tj. roboty drogowe, kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego). Jednocześnie zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia przez ww. podmioty w ramach poszczególnych rodzajów robót w celu uzyskania wymaganych ilości i długości określonych w punktach a-e). Zamawiający dopuszcza wykonanie poszczególnych rodzajów robót w ramach jednej inwestycji. 2) zdolności zawodowej (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi stosowne uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz posiadającego doświadczenie jako kierownik budowy dla min. dwóch zadań obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej oraz min. dwóch zadań obejmujących budowę sieci wodociągowej w okresie ostatnich 3 lat; b) kierownika robót drogowych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia; c) kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Uwaga: Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Dowód wniesienia wadium. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6.3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 6.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 6.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium

Załączniki