ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w BukowcuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu

Szczegóły informacji

Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 27079 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-03-13 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-03-13 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-02-19 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu
Numer ogłoszenia: 64701 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27079 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej wraz z dobudową pomieszczeń kotłowni i pomieszczenia gospodarczego. Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: 1.1. Roboty remontowo-budowlane: -dobudowa pomieszczeń: kotłowni oraz pomieszczenia gospodarczego z pustaków gazobetonowych gr 24 cm. -wykonanie kominów dymowych oraz wentylacyjnych z pustaków systemowych Schiedla. -wymiana podsufitki w pomieszczeniach w projekcie jako: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 (stropy podwieszane) -wykonanie izolacji cieplnej stropodachu wełną mineralną gr. 18 cm nad pomieszczeniami oznaczonymi w projekcie 1, 2, 3, 4, 8, 9, 12, 10, 11. -izolacja cieplna ścian zewnętrznych z płyt styropianowych -rozbiórka istniejących posadzek i wykonanie nowych posadzek w tym: w pomieszczeniu nr 9 (komunikacja) oraz w pomieszczeniu nr 12, tj. sali dydaktycznej - posadzki z wykładziny PCV, w pomieszczeniu nowo wybudowanej kotłowni posadzka betonowa, w pozostałych pomieszczeniach posadzki z płytek ceramicznych. -dobudowa pomieszczeń kotłowni i pomieszczenia gospodarczego. 1.2. Instalacje c.o., c.w. i zimnej wody, instalacje kanalizacyjne: -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz zakupem i montażem pieca c.o. Piec na biomasę o mocy 21 kW z zasobnikiem na ciepłą wodę o poj. 150 l wraz z regulatorem pogodowym i osprzętem. 1.3. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej - instalacja kanalizacyjna z przyłączem: -instalacja kanalizacyjna wewnętrzna z rur PCV łączone metodą wciskową z uszczelkami gumowymi. Pion kanalizacyjny główny należy zakończyć rurą wywiewną wychodzącą ponad dach natomiast pozostałe piony zakończyć zaworami napowietrzającymi. 1.4. Instalacja wewnętrzna ppoż: -W postaci dwóch hydrantów wewnętrznych o średn. 25 mm i minimalnej wydajności poboru wody na wylocie prądnicy na poziomie 1.0 dm/s. -Instalacje wody z rur miedzianych łączonych przez lutowanie w izolacji -montaż wodomierza skrzydełkowego fi 25 oraz filtr siatkowy samo płuczący -Wszystkie przejścia rur miedzianych przez przegrody budowlane (ściany i stropy) należy prowadzić w tulejach ochronnych. 1.5. Instalacje elektryczne: -wykonać instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych jak poniżej: dla obwodów jednofazowych instalacja układana przewodami YDY 3 X1.5 mm2, YDY4X1,5mm2 (obwody oświetleniowe) oraz YDY3X2.5mm2 (rozprowadzenie obwodów gniazd), dla obwodów trójfazowych wykonać instalację przewodami YDY 5x2.5 mm2 -montaż tablicy rozdzielczej TE -instalacja oświetlenia awaryjnego: do opraw z modułem oświetlenia awaryjnego doprowadzić dodatkową żyłę zasilaną z przed wyłącznika światła. 1.6. Sieć internetowa: Do podłączenia punktu logicznego ze skrzynką SM - przewód transmisyjny kat 5e UTP. 1.7. Sieć telewizyjna: Do podłączenia punktu telewizyjnego należy użyć przewodu antenowego typu YWDXek wyprowadzanego ze skrzynki medialnej SM. 1.8. Ochrona od porażeń elektrycznych: W urządzeniach zalicznikowych odbiorcy jako ochronę przed dotykiem pośrednim przewidziano zastosowanie wyłącznika różnicowoprądowego oraz izolacji ochronnej. 1.9. Roboty porządkowe: Wywóz, zagospodarowanie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem budowlanym, w tym również : koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1 Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ. 2.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 2.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów Anna Danielczak z uwzględnieniem uwag zawartych w niniejszym opisie zamówienia. 4. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Zakład Ogólnobudowlany Grzegorz Buda, Chobienice 12, 64-214 Chobienice, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 216154,46
  • Oferta z najniższą ceną: 216154,46 / Oferta z najwyższą ceną: 359754,98
  • Waluta: PLN.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 11.04.2013 r.
Oznaczenie sprawy: WRPG.271.5.2013
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Rozbudowa i przebudowa budynku Sali – Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Zakład Ogólnobudowlany Grzegorz Buda
64-214 Chobienice 12
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 8 ofert.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 6 wykonawców.
Ocenie podlegało 6 ofert, które otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa wykonawcy
Cena brutto
Liczba uzyskanych punktów
1
„NOR-BUD” Norbert Chudy
ul. Żytnia 7, 64-305 Bolewice
325353,57 zł
66,44
2
Zakład Ogólnobudowlany Grzegorz Buda
64-214 Chobienice 12
216154,46 zł
100
4
BACHBUD Adam Bach
ul. Szmaragdowa 27, 66-400 Gorzów Wlkp.
253292,08 zł
85,34
6
TOMBUD Paweł Jeziorski
Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz
297539,07 zł
72,65
7
PHU Jerzy Kmito
ul. Piaskowa 36A, 66-100 Sulechów
312383,87 zł
69,20
8
F.U.R.B.H. MALARZ
Murzynowo, ul. Nowa 16
66-440 Skwierzyna
359754,98 zł
60,08
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 07.03.2013 r.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, iż wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedzi zostały zamieszczone poniżej w załącznikach.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 01.03.2013 r.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, iż wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedzi zostały zamieszczone poniżej w załącznikach.
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)  dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
UWAGA!
Zmianie uległ termin składania ofert.
Termin składania ofert - 13.03.2013 r., godz. 9:00
Otwarcie ofert - 13.03.2013 r., godz. 9:30
 
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu
Numer ogłoszenia: 27079 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej wraz z dobudową pomieszczeń kotłowni i pomieszczenia gospodarczego. Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: 1.1. Roboty remontowo-budowlane: -dobudowa pomieszczeń: kotłowni oraz pomieszczenia gospodarczego z pustaków gazobetonowych gr 24 cm. -wykonanie kominów dymowych oraz wentylacyjnych z pustaków systemowych Schiedla. -wymiana podsufitki w pomieszczeniach w projekcie jako: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 (stropy podwieszane) -wykonanie izolacji cieplnej stropodachu wełną mineralną gr. 18 cm nad pomieszczeniami oznaczonymi w projekcie 1, 2, 3, 4, 8, 9, 12, 10, 11. -izolacja cieplna ścian zewnętrznych z płyt styropianowych -rozbiórka istniejących posadzek i wykonanie nowych posadzek w tym: w pomieszczeniu nr 9 (komunikacja) oraz w pomieszczeniu nr 12, tj. sali dydaktycznej - posadzki z wykładziny PCV, w pomieszczeniu nowo wybudowanej kotłowni posadzka betonowa, w pozostałych pomieszczeniach posadzki z płytek ceramicznych. -dobudowa pomieszczeń kotłowni i pomieszczenia gospodarczego. 1.2. Instalacje c.o., c.w. i zimnej wody, instalacje kanalizacyjne: -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz zakupem i montażem pieca c.o. Piec na biomasę o mocy 21 kW z zasobnikiem na ciepłą wodę o poj. 150 l wraz z regulatorem pogodowym i osprzętem. 1.3. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej - instalacja kanalizacyjna z przyłączem: -instalacja kanalizacyjna wewnętrzna z rur PCV łączone metodą wciskową z uszczelkami gumowymi. Pion kanalizacyjny główny należy zakończyć rurą wywiewną wychodzącą ponad dach natomiast pozostałe piony zakończyć zaworami napowietrzającymi. 1.4. Instalacja wewnętrzna ppoż: -W postaci dwóch hydrantów wewnętrznych o średn. 25 mm i minimalnej wydajności poboru wody na wylocie prądnicy na poziomie 1.0 dm/s. -Instalacje wody z rur miedzianych łączonych przez lutowanie w izolacji -montaż wodomierza skrzydełkowego fi 25 oraz filtr siatkowy samo płuczący -Wszystkie przejścia rur miedzianych przez przegrody budowlane (ściany i stropy) należy prowadzić w tulejach ochronnych. 1.5. Instalacje elektryczne: -wykonać instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych jak poniżej: dla obwodów jednofazowych instalacja układana przewodami YDY 3 X1.5 mm2, YDY4X1,5mm2 (obwody oświetleniowe) oraz YDY3X2.5mm2 (rozprowadzenie obwodów gniazd), dla obwodów trójfazowych wykonać instalację przewodami YDY 5x2.5 mm2 -montaż tablicy rozdzielczej TE -instalacja oświetlenia awaryjnego: do opraw z modułem oświetlenia awaryjnego doprowadzić dodatkową żyłę zasilaną z przed wyłącznika światła. 1.6. Sieć internetowa: Do podłączenia punktu logicznego ze skrzynką SM - przewód transmisyjny kat 5e UTP. 1.7. Sieć telewizyjna: Do podłączenia punktu telewizyjnego należy użyć przewodu antenowego typu YWDXek wyprowadzanego ze skrzynki medialnej SM. 1.8. Ochrona od porażeń elektrycznych: W urządzeniach zalicznikowych odbiorcy jako ochronę przed dotykiem pośrednim przewidziano zastosowanie wyłącznika różnicowoprądowego oraz izolacji ochronnej. 1.9. Roboty porządkowe: Wywóz, zagospodarowanie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem budowlanym, w tym również : koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1 Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ. 2.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 2.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów Anna Danielczak z uwzględnieniem uwag zawartych w niniejszym opisie zamówienia. 4. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawcy muszą wykazać, że zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej:dwie roboty budowlane o wartości minimum 290 000 zł brutto każda w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektu kubaturowego, w ramach których realizowane były prace ogólnobudowlane, sanitarne, wodociągowe i elektryczne. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 - tekst jednolity z późn. zmianami) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:1)kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2)kierownicy robót branży elektrycznej i sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w niżej opisanych przypadkach: 1) Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę skutkujące korzyścią funkcjonalną, eksploatacyjną lub finansową dla Zamawiającego, 2) zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych równolegle z zamówieniem podstawowym, 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-19 14:04:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-19 14:18:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-04-29 09:18:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2542 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony