ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.59.2018 - Usługa zarządzania - administrowania cmentarzami komunalnymi Gminy Międzyrzecz i ich otoczenia w 2019 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.59.2018 - Usługa zarządzania - administrowania cmentarzami komunalnymi Gminy Międzyrzecz i ich otoczenia w 2019 r.

Szczegóły informacji

WRG.271.59.2018 - Usługa zarządzania - administrowania cmentarzami komunalnymi Gminy Międzyrzecz i ich otoczenia w 2019 r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: zamówienie z wolnej ręki

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2018-11-21 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 21.11.2018 r.
WRG.271.59.2018
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na podstawie art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986)
  1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
  2. Określenie przedmiotu i zakres zamówienia: usługa zarządzania - administrowania cmentarzami komunalnymi Gminy Międzyrzecz i ich otoczenia w:
  • Międzyrzeczu (obręb Święty Wojciech) o powierzchni 7,29 ha wraz z kaplicą cmentarną położonym na dz. nr 315, 316/1, 316/3 wraz z parkingiem przed cmentarzem o powierzchni 0,2466 ha, na dz. nr 316/12;
  • Bukowcu o powierzchni 0,64 ha wraz z kaplicą cmentarną położonym na dz. nr 313 wraz z parkingiem przed cmentarzem o powierzchni 0,16 ha na dz. nr 313;
  • Gorzycy o powierzchni 0,56 ha, na dz. nr 19;
  • Kalsku o powierzchni 0,38 ha, na dz. nr 227;
  • Kaławie o powierzchni 0,504 ha na dz. nr 134, 135 wraz z parkingiem przed cmentarzem o powierzchni 0,24 ha na dz. nr 134;
  • Kuligowie o powierzchni 0,40 ha,  na dz. nr 39;
  • Wyszanowie o powierzchni 0,33 ha na dz. nr 160, 161/1 wraz z kaplicą cmentarną położoną na dz. 159/1, o powierzchni 0,0377 ha;
  • Żółwinie o powierzchni 0,22 ha, na dz. nr 33.
3. Szacowana wartość zamówienia: 317 073,17 zł, tj. 73 537,85 euro.
 
4. Nazwa i adres Wykonawcy, któremu Zamawiający zawierza udzielić zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz.
 
5. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Uzasadnienie:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi jest osobą prawną, która spełnia łącznie następujące warunki:
 
a) Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 95,21 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK Sp. z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 4,79 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR” Sp.
z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”).
b) Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę.  
c) w kontrolowanej spółce PGK sp. z o. o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
6. Termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy: od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r., czas trwania umowy: 12 miesięcy.
7. Informacja o terminie i odpowiednio zamieszczeniu lub opublikowaniu ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, o którym mowa w art. 66 ust. 2, jeżeli zostało zamieszczone lub opublikowane albo informacja, że takie ogłoszenie nie zostało zamieszczone lub opublikowane.
Informacja nie została zamieszczona ani opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych ani przekazana do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej.
 
Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – mapy

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony