ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz

Szczegóły informacji

WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 519331-N-2019

Termin składania ofert / wniosków: 2019-03-13 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-03-13 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2019-02-27 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

 
 
Międzyrzecz, 29.03.2019 r.
WRG.271.12.2019
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2
66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 7 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ Zamawiający zwiększył tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 7 ofert:
Ocenie podlegały 4 oferty, która otrzymały następującą ocenę:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto, w tym obowiązek podatkowy u Zamawiającego
 
Pkt
Skrócenie terminu wykonania
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Pkt
Łączna punktacja
1 oraz zmiana nr 2
Wilanka Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16
02-013 Warszawa
225575,67 zł
 
-
o 10 dni
-
12 miesięcy
-
1
-
-
3
EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ
ul. Racławicka 23
73-110 Stargard
250966,77 zł
 
55,28
o 10 dni
15
12 miesięcy
24
0
0
94,28
4
CEZAR Cezary Machnio  i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4
26-600 Radom
263161,35 zł
52,72
o 10 dni
15
12 miesięcy
24
1
1
92,72
5
FHU Horyzont
Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21
38-300 Gorlice
240778,95 zł
57,62
o 10 dni
15
12 miesięcy
24
0
0
96,62
6
Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele, ul. Jagiełły 9
66-400 Gorzów Wlkp.
237618,36 zł
-
o 10 dni
-
12 miesięcy
-
0
-
-
7
Ośrodek Komputerowy Infostil sp. z o.o.
ul. Kombatantów 2
66-400 Gorzów Wlkp.
231215,64 zł
60
o 10 dni
15
12 miesięcy
24
0
0
99,00
 
Informacja o odrzuceniu oferty Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniach 04.03.2019 r., 06.03.2019 r. i 08.03.2019 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ, w tym formularza cenowego stanowiącego szczegółową wycenę oferty/specyfikę oferowanego sprzętu wg załącznika Nr 7A do SIWZ. Badając ofertę Wykonawcy Zamawiający stwierdził, że Wykonawca złożył ofertę w dniu 08.03.2019 r., którą zmienił następnie 11.03.2019 r. Oferta z dnia 11.03.2019 r. nie uwzględniała zmiany załącznika Nr 7A dokonanej przez Zamawiającego 08.03.2019 r., co stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ.
Kolejna zmiana oferty, uwzględniająca ostatnią modyfikację SIWZ z dnia 08.03.2019r. wpłynęła do Zamawiającego 13.03.2019 r. o godz. 13:55, czyli po wyznaczonym terminie składania ofert.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty Studio Komputerowe Digitech s.c. Izabela Dobkowicz Marcin Thiele, ul. Jagiełły 9, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zamawiający badając ofertę stwierdził, że Wykonawca w pozycji nr 4 formularza cenowego zaoferował notebook, który nie posiada wymaganego w SIWZ napędu DVD. Wykonawca w opisie sprzętu wprost wskazał, że nie spełnia on wszystkich wymogów zawartych w SIWZ.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 13.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający w załączonym pliku zamieścił informacje z otwarcia ofert.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Międzyrzecz, 08.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert:
 
Składanie ofert – do 13.03.2019 r. do godz. 13:00
Otwarcie ofert – 13.03.2019 r. o godz. 13:15
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.03.2019 r. 
WRG.271.12.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
W plikach w załączeniu zostały udzielone odpowiedzi na pytania.
Zmieniono termin skłądania ofert.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 05.03.2019 r.   
WRG.271.12.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
W plikach w załączeniu zostały udzielone odpowiedzi na pytania.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 04.03.2019 r.                      
WRG.271.12.2019
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert:
 
Składanie ofert – do 08.03.2019 r. do godz. 13:00
Otwarcie ofert – 08.03.2019 r. o godz. 13:15
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w sekcji III.2.2) ogłoszenia omyłkowo wskazał, że przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. W związku z powyższym zamawiający dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu również w tym zakresie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 540041323-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.
 
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 519331-N-2019
Data: 27/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66-300  Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-07, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-08, godzina: 13:00
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 04.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 01.03.2019 r.
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiajacy informuje, iż w załączonych plikach umieszczono odpowiedzi na pytania do treści SIWZ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 519331-N-2019 z dnia 2019-02-27 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony