Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2020 - Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w MiędzyrzeczuDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2020 - Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w MiędzyrzeczuSzczegóły informacji
WRG.271.12.2020 - Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki obce
Nr UZP: 586557-N-2020
Termin składania ofert / wniosków: 2020-09-30 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-09-30 13:00:00
Ogłoszono dnia: 2020-09-17 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Z uwagi na brak możliwości przeprowadzenia otwarcia ofert z udziałem Wykonawców, w związku z okolicznościami wywołanymi epidemią COVID-19, sesja otwarcia ofert odbędzie się poprzez transmisję online na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 510224858-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieckiem do lat 3 w Gminie Międzyrzecz” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Nazwa projektu lub programu
Dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieckiem do lat 3 w Gminie Międzyrzecz” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586557-N-2020
Numer ogłoszenia: 586557-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540182452-N-2020, 540185017-N-2020
Numer ogłoszenia: 540182452-N-2020, 540185017-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6A, 6B, 6C i 6D do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: Część 1: dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek - EFS. Część 2: dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek – MALUCH+. Część 3: dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego – EFS. Część 4: dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego – MALUCH+.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 37520000-9, 37523000-0, 37524100-8, 37521000-6, 39162110-9, 39292300-8, 22110000-4, 22120000-7, 37420000-8, 39161000-8, 39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek - EFS
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 10173.25
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Międzyleska 2-4 Kod pocztowy: 50-514 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10213.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10213.92 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29606.10 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek – MALUCH+
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 43205.85
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25 Kod pocztowy: 90-248 Miejscowość: Łódź Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40450 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99925.20 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego – EFS
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 27296.13
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Graniczna 46 Kod pocztowy: 93-428 Miejscowość: Łódź Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25562.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25562.07 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68098.95 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego – MALUCH+
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 66754.28
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Graniczna 46 Kod pocztowy: 93-428 Miejscowość: Łódź Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86571.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86571.57 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136031.85 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 16 października 2020 r.WRG.271.12.2020
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu”.
Część 1: dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek - EFS.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
13p Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
Uzasadnienie:
Oferta nr 7 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu wpłynęło 6 ofert:
Lp.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
w złotych
|
Pkt
|
Dodatkowy
okres
gwarancji
i rękojmi
|
Pkt
|
Klauzula społeczna
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o.,
ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
|
29606,10
|
20,70
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
60,70
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
12400,02
|
-
|
12 miesięcy
|
-
|
TAK
|
-
|
-
|
5
|
INSTALKO Paweł Strzelczyk,
ul. Rolna 24a, 66-300 Międzyrzecz
|
12001,32
|
51,06
|
12 miesięcy
|
38
|
NIE
|
0
|
89,06
|
7
|
13p Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
|
10213,92
|
60
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
100
|
9
|
Nowa Szkoła Sp. z o.o.,
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź
|
11680,00
|
52,47
|
12 miesięcy
|
38
|
NIE
|
0
|
90,47
|
10
|
CEZAS s.c., ul. Śląska 96,
66-400 Gorzów Wlkp.
|
13725,57
|
44,65
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
84,65
|
Część 2: dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek – MALUCH+.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź
Uzasadnienie:
Oferta nr 8 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający zwiększył tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu wpłynęło 5 ofert:
Lp.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
w złotych
|
Pkt
|
Dodatkowy
okres
gwarancji
i rękojmi
|
Pkt
|
Klauzula społeczna
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A,
01-237 Warszawa
|
99925,20
|
24,29
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
64,29
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
50884,29
|
-
|
12 miesięcy
|
-
|
TAK
|
-
|
-
|
6
|
INSTALKO Paweł Strzelczyk, ul. Rolna 24a, 66-300 Międzyrzecz
|
53229,36
|
45,60
|
12 miesięcy
|
38
|
NIE
|
0
|
83,60
|
7
|
13p Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
|
49070,64
|
49,46
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
89,46
|
8
|
Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź
|
40450,00
|
60
|
12 miesięcy
|
38
|
NIE
|
0
|
98
|
Część 3: dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego – EFS.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
Uzasadnienie:
Oferta nr 4 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 4 oferty:
Lp.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
w złotych
|
Pkt
|
Dodatkowy
okres
gwarancji
i rękojmi
|
Pkt
|
Klauzula społeczna
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o.,
ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
|
68098,95
|
22,52
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
62,52
|
2
|
A&E Sp. z o.o., ul. Sielska 17A, 60-129 Poznań
|
37999,98
|
40,36
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
80,36
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
25562,07
|
60
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
100
|
12
|
CEZAS s.c., ul. Śląska 96,
66-400 Gorzów Wlkp.
|
35330,52
|
43,41
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
83,41
|
Część 4: dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego – MALUCH+.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
Uzasadnienie:
Oferta nr 4 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający zwiększył tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 3 oferty:
Lp.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
w złotych
|
Pkt
|
Dodatkowy
okres
gwarancji
i rękojmi
|
Pkt
|
Klauzula społeczna
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o.,
ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
|
136031,85
|
38,18
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
78,18
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
86571,57
|
60
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
100
|
11
|
CEZAS s.c., ul. Śląska 96,
66-400 Gorzów Wlkp.
|
90040,56
|
57,69
|
12 miesięcy
|
38
|
TAK
|
2
|
97,69
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 30 września 2020 r.
WRG.271.12.2020
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
Dla części nr 1 – 14 000 zł brutto
Dla części nr 2 – 28 000 zł brutto
Dla części nr 3 – 30 000 zł brutto
Dla części nr 4 – 82 000 zł brutto
W wymaganym terminie wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Część
|
Łączna cena brutto
|
Dodatkowy okres gwarancji
i rękojmi |
Klauzula społeczna
|
1 wraz ze zmianą 3
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A,
01-237 Warszawa
|
1
|
29 606,10 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
1
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A,
01-237 Warszawa
|
2
|
99 925,20 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
1 wraz ze zmianą 3
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A,
01-237 Warszawa
|
3
|
68 098,95 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
1
|
TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A,
01-237 Warszawa
|
4
|
136 031,85 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
2
|
A&E Sp. z o.o., ul. Sielska 17A, 60-129 Poznań
|
3
|
38 000,00 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
1
|
12 400,02 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
2
|
50 884,29 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
3
|
25 562,07 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
4
|
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
|
4
|
86 571,57 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
5
|
INSTALKO Paweł Strzelczyk, ul. Rolna 24a, 66-300 Międzyrzecz
|
1
|
11 884,32 zł
|
12 miesięcy
|
NIE
|
6
|
INSTALKO Paweł Strzelczyk, ul. Rolna 24a, 66-300 Międzyrzecz
|
2
|
53 229,36 zł
|
12 miesięcy
|
NIE
|
7
|
13p Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
|
1
|
10 213,92 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
7
|
13p Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
|
2
|
49 070,64 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
8
|
Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź
|
2
|
40 450,00 zł
|
12 miesięcy
|
NIE
|
9
|
Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź
|
1
|
11 680,00 zł
|
12 miesięcy
|
NIE
|
10
|
CEZAS s.c., ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
1
|
13 725,57 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
11
|
CEZAS s.c., ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
4
|
90 204,51 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
12
|
CEZAS s.c., ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
3
|
35 361,27 zł
|
12 miesięcy
|
TAK
|
Termin realizacji zamówienia: do 10 grudnia 2020 r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 24 września 2020 r.
WRG.271.12.2020
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ.
Odpowiedzi zamieszczone zostały w zamieszczone w załącznikach.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:
Warunki udziału w postępowaniu. Punkt 5.1.3 – dotyczący części 3 otrzymuje brzmienie:
„O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia).
Dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o łącznej wartości 20 000,00 zł brutto polegającą na dostawie wyposażenia meblowego oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.”
Załącznik 6A – poz. 35 Koń na biegunach – prawidłowa ilość to 3 szt.
Załącznik 6C – poz. 21 Makatka – prawidłowa ilość to 1 szt.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 540185017-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 586557-N-2020
Data: 17/09/2020
Data: 17/09/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) 3)dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o łącznej wartości 50 000,00 zł brutto polegającą na dostawie wyposażenia meblowego oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W ogłoszeniu powinno być: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) 3)dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o łącznej wartości 20 000,00 zł brutto polegającą na dostawie wyposażenia meblowego oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) 3)dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o łącznej wartości 50 000,00 zł brutto polegającą na dostawie wyposażenia meblowego oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W ogłoszeniu powinno być: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) 3)dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o łącznej wartości 20 000,00 zł brutto polegającą na dostawie wyposażenia meblowego oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Międzyrzecz, 22 września 2020 r.
WRG.271.12.2020
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ.
Odpowiedzi zamieszczone zostały w zamieszczone w załącznikach.
Termin składania ofert: 30 września 2020 r. godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 30 września 2020 r. godz. 13:00
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 586557-N-2020
Data: 17/09/2020
Data: 17/09/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-25, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-30, godzina: 11:00
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-25, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-30, godzina: 11:00
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 586557-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
Nazwa projektu lub programu: Dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieckiem do lat 3 w Gminie Międzyrzecz” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Nazwa projektu lub programu: Dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieckiem do lat 3 w Gminie Międzyrzecz” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2020 - Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w MiędzyrzeczuDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2020 - Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-17 15:07:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dembowy |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-17 15:09:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dembowy |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-12 11:06:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1579 raz(y) |