ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.23.2013 - Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. PniewoDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.23.2013 - Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo

Szczegóły informacji

WRPG.271.23.2013 - Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 126317 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-12 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-07-12 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-06-27 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo
Numer ogłoszenia: 327016 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126317 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej drogi o nawierzchni betonowej ze zmianą nawierzchni na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie nw. zakresu robót: 1)Rozbiórka nawierzchni betonowej. 2)Rozbiórka nawierzchni na części jezdni z mas mineralno bitumicznych. 3)Rozbiórka krawężnika drogowego. 4)Rozbiórka obrzeży trawnikowych. 5)Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej. 6)Rozbiórka nawierzchni z płyt ażurowych typu JOMB. 7)Wykonanie podbudowy: - z destruktu betonowego gr. 30 cm, uzyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni betonowej wraz ze skruszeniem betonu z rozbiórki i ponownym wbudowaniu (jako destrukt), - dowóz destruktu wraz z załadunkiem z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania (brakująca ilość destruktu tj. ok 278 m3 - materiał inwestora), - warstwa górna z kruszywa łamanego (gr. 10 cm po zagęszczeniu) 8)Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej. 9)Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z korytek betonowych. 10)Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - kostka brukowa porozbiórkowa - materiał inwestora. Koszty transportu, załadunku oraz rozładunku z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania ponosi Wykonawca. 11)Montaż słupa oświetleniowego o masie do 300 kg wraz z oprawą i lampą sodową. 12)Humusowanie wraz z profilowaniem muld chłonnych. 13)Przestawienie ogrodzenia z siatki o wys. 1.50 m. 14)Montaż znaków drogowych pionowych. 15)Regulacja studzienek. 16)Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. 17)Wykonanie stałej organizacji ruchu. 18)Roboty porządkowe: Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki, tj. płyty żelbetowe JOMB w miejsce wskazane przez inwestora. 2. Roboty drogowe objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez INTERprojekt Gorzowską Firmę Konsultingową Sp. z o.o. z uwzględnieniem uwag zawartych w niniejszym opisie zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • TIT BRUK Tomasz Knopik, ul. Tomaszowska 42/30 lok. 9, 26-420 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.
  • GAWBRUK Jacek Gawryś, Kadź 29, 26-425 Klwów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241767,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 225620,77
  • Oferta z najniższą ceną: 225620,77 / Oferta z najwyższą ceną: 371798,09
  • Waluta: PLN.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 30.07.2013 r.
WRPG.271.23.2013
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Remont ciągu pieszo – jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
Konsorcjum: TIT BRUK Tomasz Knopik, ul. Tomaszowska 42/30 lok. 9, 26-420 Nowe Miasto – Lider, GAWBRUK Jacek Gawryś, Kadź 29, 26-425 Klwów 
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Cena brutto oferty: 225 620,77 zł
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 6 ofert.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 4 wykonawców.
Ocenie podlegały 4 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba uzyskanych punktów
1
Konsorcjum: TIT BRUK Tomasz Knopik, ul. Tomaszowska 42/30 lok. 9, 26-420 Nowe Miasto – Lider, GAWBRUK Jacek Gawryś, Kadź 29, 26-425 Klwów 
225 620,77 zł
100
4
Usługi Ogólnobudowlane Piotr Gnoiński, ul. Grzybowa 12, 64-426 Łowyń
279 467,13 zł
80,73
5
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „PACHOLAK”, Bobowicko,
ul. Pałacowa 7, 66-300 Międzyrzecz
267 729,40 zł
84,27
6
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Ósemka Sp. z o.o. Sp. k., ul. Portowa 8,
64-400 Międzychód
299 892,72 zł
75,23
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo
Numer ogłoszenia: 126317 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej drogi o nawierzchni betonowej ze zmianą nawierzchni na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie nw. zakresu robót: 1)Rozbiórka nawierzchni betonowej. 2)Rozbiórka nawierzchni na części jezdni z mas mineralno bitumicznych. 3)Rozbiórka krawężnika drogowego. 4)Rozbiórka obrzeży trawnikowych. 5)Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej. 6)Rozbiórka nawierzchni z płyt ażurowych typu JOMB. 7)Wykonanie podbudowy: - z destruktu betonowego gr. 30 cm, uzyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni betonowej wraz ze skruszeniem betonu z rozbiórki i ponownym wbudowaniu (jako destrukt), - dowóz destruktu wraz z załadunkiem z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania (brakująca ilość destruktu tj. ok 278 m3 - materiał inwestora), - warstwa górna z kruszywa łamanego (gr. 10 cm po zagęszczeniu) 8)Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej. 9)Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z korytek betonowych. 10)Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - kostka brukowa porozbiórkowa - materiał inwestora. Koszty transportu, załadunku oraz rozładunku z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania ponosi Wykonawca. 11)Montaż słupa oświetleniowego o masie do 300 kg wraz z oprawą i lampą sodową. 12)Humusowanie wraz z profilowaniem muld chłonnych. 13)Przestawienie ogrodzenia z siatki o wys. 1.50 m. 14)Montaż znaków drogowych pionowych. 15)Regulacja studzienek. 16)Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. 17)Wykonanie stałej organizacji ruchu. 18)Roboty porządkowe: Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki, tj. płyty żelbetowe JOMB w miejsce wskazane przez inwestora. 2. Roboty drogowe objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez INTERprojekt Gorzowską Firmę Konsultingową Sp. z o.o. z uwzględnieniem uwag zawartych w niniejszym opisie zamówienia. 3. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem wykonawczym, w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W cenie ryczałtowej ująć transport materiałów inwestora takich jak: brakującą ilość destruktu oraz kostki brukowej. Materiały te należy przewieźć z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania. Mapy powykonawcze należy dostarczyć również w formie elektronicznej w zapisie: DXF i TIF. 4. Ewentualne powstałe na etapie prowadzenia robót kolizje z zinwentaryzowanymi bądź nie zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury uzbrojenia terenu Wykonawca ma obowiązek usunąć na koszt własny. W zakres usunięcia ww. kolizji wchodzi również uzyskanie warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta od właściciela urządzenia. 5. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 8. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z istniejącymi warunkami w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 9. Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 10. Zamawiający żąda załączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do określenia wynagrodzenia wykonawcy w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych. Kosztorys nie będzie podlegał badaniu przez Zamawiającego przy ocenie oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni drogowych o minimalnej wartości 250 000 zł brutto każda, potwierdzonych dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że prace te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w następujących specjalnościach: 1) Kierownik budowy - posiadający budowlane w specjalności drogowej
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy 5)kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w niżej opisanych przypadkach: 1) Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę skutkujące korzyścią funkcjonalną, eksploatacyjną lub finansową dla Zamawiającego, 2) zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych równolegle z zamówieniem podstawowym, 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-27 12:11:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-27 12:17:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-08-13 12:31:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2478 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony