ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.32.2013 - ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. GORZYCA - GMINA MIĘDZYRZECZDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.32.2013 - ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. GORZYCA - GMINA MIĘDZYRZECZ

Szczegóły informacji

WRPG.271.32.2013 - ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. GORZYCA - GMINA MIĘDZYRZECZ

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 340980 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-09-09 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-09-09 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-08-23 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Międzyrzecz, 30.09.2013
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 340980-2013 z dnia 2013-08-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Międzyrzecz
1.Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Gorzyca - gm. Międzyrzecz o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zakres przedmiotowej...
Termin składania ofert: 2013-09-09
Międzyrzecz: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. GORZYCA - GMINA MIĘDZYRZECZ
Numer ogłoszenia: 395910 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340980 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. GORZYCA - GMINA MIĘDZYRZECZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Gorzyca - gm. Międzyrzecz o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: a) Roboty przygotowawcze: - wycinka drzewa o śr. do 35 cm, - zabezpieczenie drzew o śr. ponad 30 cm, - rozbiórka ogrodzenia z siatki, - rozbiórka fundamentu betonowego, - rozbiórka rurociągu sieci wodociągowej. b) Kanalizacja deszczowa: - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV, - studzienki z kręgów żelbetowych fi 1200, - studzienki z kręgów o śr. do 500 mm, - przykanaliki sieci kanalizacji deszczowej z PCV, - osadnik piasku o poj. 0,85 m3. c) Sieć wodociągowa: - przebudowa sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 100. d) Linie telekomunikacyjne: - nałożenie na kable rur osłonowych typu AROT. e) Podbudowa i nawierzchnia: - warstwa mrozoodporna z piasku gr. 10 cm, - warstwa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie C12-15 z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8, - nawierzchnia wjazdów z kostki grafitowej gr. 8 cm, - wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej gr. 8 cm. f) Roboty wykończeniowe: - humusowanie z obsianiem trawą terenów zielonych, - umocnienie terenów zielonych warstwą kruszywa naturalnego, - ułożenie geowłókniny pomiędzy gruntem a kruszywem naturalnym, - montaż znaków drogowych pionowych i poziomych, - organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. g) Roboty porządkowe: - wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki. UWAGA !!! Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie aby w miarę możliwości udostępnić dojazdy do zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej ulicy budynkom mieszkalnym. 1.2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy geodezyjne powykonawcze należy przedstawić Zamawiającemu w formie elektronicznej zapisanych w formacie DWG i DXF. 1.3. Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi bądź niezinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 1.4. Materiały rozbiórkowe należy usunąć zgodnie z ustawą o odpadach, staraniem i na koszt Wykonawcy. 1.5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez INTERPROJEKT Gorzowską Firmę Konsultingową Sp. z o.o. 1.6. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 1.7. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.11.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 532727,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450000,00
Oferta z najniższą ceną: 450000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 507752,72
Waluta: PLN.
  
 
Międzyrzecz, 25.09.2013 r.
WRPG.271.32.2013
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ
W M. GORZYCA – GMINA MIĘDZYRZECZ”
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907
z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
„TOMBUD” Paweł Jeziorski Jagielnik 10a, 66-300 Międzyrzecz
 
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej cena po zwiększeniu kwoty w budżecie gminy Międzyrzecz na realizację zadania nie przekracza kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena brutto oferty: 450 000 zł.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 4 oferty
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 4 wykonawców.
Ocenie podlegały 4 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Punktacja
1
Konsorcjum firm: TIT BRUK Tomasz Knopik,
ul. Tomaszowska 42/30 lok. 9, 26-420 Nowe Miasto,
„GAWBRUK” Jacek Gawryś, Kadź 29, 26-415 Klwów
482 838,16 zł
93,20
2
„TOMBUD” Paweł Jeziorski, Jagielnik 10A,
66-300 Międzyrzecz
450 000,00 zł
100
3
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INFRAKOM 
Sp. z o.o. ul. Słodowa 1, 64-200 Wolsztyn
507 752,72 zł
88,63
4
Geoprofit Joanna Ćwioro, os. Nadodrzańskie 14c/27,
66-100 Sulechów
455 200,96 zł
98,86
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 26.08.2013 r.
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)  dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pkt 3.3. SIWZ  otrzymuje brzmienie: „Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta”.   
 
Z uwagi na fakt, iż zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 343774 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 340980 - 2013 data 23.08.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, fax. 95 7426979.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi bądź niezinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. GORZYCA - GMINA MIĘDZYRZECZ
Numer ogłoszenia: 340980 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. GORZYCA - GMINA MIĘDZYRZECZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Gorzyca - gm. Międzyrzecz o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: a) Roboty przygotowawcze: - wycinka drzewa o śr. do 35 cm, - zabezpieczenie drzew o śr. ponad 30 cm, - rozbiórka ogrodzenia z siatki, - rozbiórka fundamentu betonowego, - rozbiórka rurociągu sieci wodociągowej. b) Kanalizacja deszczowa: - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV, - studzienki z kręgów żelbetowych fi 1200, - studzienki z kręgów o śr. do 500 mm, - przykanaliki sieci kanalizacji deszczowej z PCV, - osadnik piasku o poj. 0,85 m3. c) Sieć wodociągowa: - przebudowa sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 100. d) Linie telekomunikacyjne: - nałożenie na kable rur osłonowych typu AROT. e) Podbudowa i nawierzchnia: - warstwa mrozoodporna z piasku gr. 10 cm, - warstwa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie C12-15 z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8, - nawierzchnia wjazdów z kostki grafitowej gr. 8 cm, - wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej gr. 8 cm. f) Roboty wykończeniowe: - humusowanie z obsianiem trawą terenów zielonych, - umocnienie terenów zielonych warstwą kruszywa naturalnego, - ułożenie geowłókniny pomiędzy gruntem a kruszywem naturalnym, - montaż znaków drogowych pionowych i poziomych, - organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. g) Roboty porządkowe: - wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki. UWAGA !!! Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie aby w miarę możliwości udostępnić dojazdy do zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej ulicy budynkom mieszkalnym. 1.2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy geodezyjne powykonawcze należy przedstawić Zamawiającemu w formie elektronicznej zapisanych w formacie DWG i DXF. 1.3. Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi bądź niezinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 1.4. Materiały rozbiórkowe należy usunąć zgodnie z ustawą o odpadach, staraniem i na koszt Wykonawcy. 1.5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez INTERPROJEKT Gorzowską Firmę Konsultingową Sp. z o.o. 1.6. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 1.7. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.11.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni drogowych o wartości brutto minimum 250 000,00 zł każde potwierdzonych dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że prace te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w następujących specjalnościach: Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w niżej opisanych przypadkach: 1) Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę skutkujące korzyścią funkcjonalną, eksploatacyjną lub finansową dla Zamawiającego, 2) zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, b) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, d) wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, f) zaszła okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, będąca następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Szadkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Szadkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-23 12:41:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-23 12:50:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-09-30 16:27:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony