Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie MiędzyrzeczSzczegóły informacji
WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: w toku
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki obce
Nr UZP: 519331-N-2019
Termin składania ofert / wniosków: 2019-03-07 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-03-07 13:15:00
Ogłoszono dnia: 2019-02-27 przez Katarzyna Szadkowska
Treść:
Międzyrzecz, 04.03.2019 r.
WRG.271.12.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert:
Składanie ofert – do 08.03.2019 r. do godz. 13:00
Otwarcie ofert – 08.03.2019 r. o godz. 13:15
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w sekcji III.2.2) ogłoszenia omyłkowo wskazał, że przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. W związku z powyższym zamawiający dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu również w tym zakresie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 540041323-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 519331-N-2019
Data: 27/02/2019
Data: 27/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-07, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-08, godzina: 13:00
Numer sekcji: III.
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-07, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2019-03-08, godzina: 13:00
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 04.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 01.03.2019 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiajacy informuje, iż w załączonych plikach umieszczono odpowiedzi na pytania do treści SIWZ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 519331-N-2019 z dnia 2019-02-27 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.12.2019 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarki do szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz