Przetargi
Szczegóły informacji
WRG.271.8.2020 - Budowa szaletu miejskiego
Status: unieważniony
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 554220-N-2020
Termin składania ofert / wniosków: 2020-07-09 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-07-09 13:15:00
Ogłoszono dnia: 2020-06-24 przez Katarzyna Szadkowska
Treść:
Międzyrzecz, 30.11.2022 r.
WRG.271.8.2020
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania.
Szczegółowe informacje zamieszczone zostały poniżej w załącznikach.
Międzyrzecz, dnia 28 lipca 2020 r.
WRG.271.8.2020
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Budowa szaletu miejskiego.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Konsorcjum:
TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10a, 66-300 Międzyrzecz,
ECOGIGANT Łukasz Trębacz, ul. Kostrzyńska 168, 66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 2 oferty:
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Pkt
|
Okres gwarancji
i rękojmi |
Pkt
|
Łączna punktacja
|
HAMSTER POLSKA Sp. z o.o.,
ul. Pod Hałdą 37B, 44-206 Rybnik |
269985,00 zł
|
53,03
|
60 miesięcy
|
40
|
93,03
|
Konsorcjum:
TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10a, 66-300 Międzyrzecz,
ECOGIGANT Łukasz Trębacz,
ul. Kostrzyńska 168, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
238620,00 zł
|
60
|
60 miesięcy
|
40
|
100
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 9 lipca 2020 r.
WRG.271.8.2020
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: Budowa szaletu miejskiego.
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 240 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Okres gwarancji
i rękojmi |
Warunki płatności
|
1
|
HAMSTER POLSKA Sp. z o.o.,
ul. Pod Hałdą 37B, 44-206 Rybnik |
269985,00 zł
|
60 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
2
|
Konsorcjum:
TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10a,
66-300 Międzyrzecz,
ECOGIGANT Łukasz Trębacz,
ul. Kostrzyńska 168, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
238620,00zł
|
60 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
Termin realizacji zamówienia: 28.12.2020 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.07.2020 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ.
Odpowiedzi zostały zamieszczone w odrębnym pliku.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z uwagi na brak możliwości przeprowadzenia otwarcia ofert z udziałem Wykonawców, w związku z okolicznościami wywołanymi epidemią COVID-19, sesja otwarcia ofert odbędzie się poprzez transmisję online na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem:
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Międzyrzecz, 26 czerwca 2020 r.
WRG.271.8.2020
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:
- Pkt. 15.1. SIWZ – zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
- Załącznik nr 1 do SIWZ – zgodnie z pkt. 10 formularza ofertowego wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto) przed podpisaniem umowy.
- Załącznik nr 6 do SIWZ zgodnie z § 14 ust. 1 wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie.
- Załącznik nr 6 do SIWZ zgodnie z § 17 ust. 1 lit. b Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku:
- konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
- zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- zmian zakresu robót budowlanych, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych, a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych i robót budowlanych lub też
w sytuacji kiedy ww. rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego, - zmian z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych umożliwiających zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Modyfikacja SIWZ zamieszczona została w załącznikach – zmiany naniesiono kolorem czerwonym
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie nr 540112902-N-2020 z dnia 26-06-2020 r.
Międzyrzecz: Budowa szaletu miejskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 554220-N-2020
Data: 24/06/2020
Data: 24/06/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: b) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, może nastąpić, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany w zakresie realizacji inwestycji które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych lub też w sytuacji kiedy w/w rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego. Zmiana zakresu prac określona w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w sposób zgodny z SIWZ, - zmiany z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych umożliwiających zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego.
W ogłoszeniu powinno być: b) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmian zakresu robót budowlanych, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych, a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych i robót budowlanych lub też w sytuacji kiedy ww. rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego, - zmian z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych umożliwiających zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego.
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: b) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, może nastąpić, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany w zakresie realizacji inwestycji które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych lub też w sytuacji kiedy w/w rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego. Zmiana zakresu prac określona w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w sposób zgodny z SIWZ, - zmiany z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych umożliwiających zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego.
W ogłoszeniu powinno być: b) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmian zakresu robót budowlanych, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych, a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych i robót budowlanych lub też w sytuacji kiedy ww. rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego, - zmian z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych umożliwiających zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego.
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie nr 554220-N-2020 z dnia 2020-06-24 r.
Gmina Międzyrzecz: Budowa szaletu miejskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-06-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Szadkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-06-24 13:51:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Szadkowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-06-24 13:54:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dembowy |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-30 14:00:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1778 raz(y) |