Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o XVIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się, 27 marca 2012 r., o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 11:49:31 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Akapit nr 2 - brak tytułu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje i zapytania.
- Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
- Informacja Komendanta Powiatowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa p. poż. i działaniach Straży Pożarnej na terenie Gminy Międzyrzecz.
- Działalność OSP w Gminie Międzyrzecz.
- Uchwała Nr XVIII/129/12 w sprawie przyjęcia programu gospodarczego pod nazwą: Strategia Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Gminy Międzyrzecz na lata 2011-2020.
- Uchwała Nr XVIII/130/12 w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
- Uchwała Nr XVIII/131/12 w sprawie przyznania w roku 2012 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
- Uchwała Nr XVIII/132/12 w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
- Uchwała Nr XVIII/133/12 uchylającej uchwałę w sprawie zgody na udzielenie bonifikaty od ceny za zamieniane nieruchomości.
- Podjęcie uchwały XVIII/134/12 w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
- Uchwała Nr XVIII/135/12 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
- Uchwała Nr XVIII/136/12 w sprawie przyjęcia Programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w Gminie Międzyrzecz na lata 2012-2016.
- Uchwała Nr XVIII/137/12 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
Pobierz dane XML Informacja o XVIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się, 27 marca 2012 r., o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o XVIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się, 27 marca 2012 r., o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-17 11:49:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-17 11:49:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-17 11:56:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2671 raz(y) |