Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji XXVIII sesji Rady Miejskiej w dniu 26.02.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-15 22:12:24 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej.
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
26.02.2013 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXVIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXVIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) ustalenie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXVI i XXVII sesji Rady Miejskiej.
3. Sprawozdanie z prac Komisji Rady Miejskiej za 2012 rok.
4. Informacja dyrektora PUP dot. poziomu bezrobocia za 2012 rok w Gminie Międzyrzecz (dane %, porównania, informacja o szkoleniach).
5. Polityka Gminy w zakresie zmniejszenia bezrobocia i wspierania przedsiębiorczości.
6. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za rok 2012.
7. Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie zamiaru likwidacji Przedszkola Nr 3 w Międzyrzeczu z Oddziałem Zamiejscowym w Bukowcu.
8. Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej Nr 4 w Międzyrzeczu.
9. Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
10. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) o zmianie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Międzyrzecz oraz zasad udzielania pomocy w wynajęciu takich lokali w zasobach towarzystwa budownictwa społecznego.
11. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie niewyrażenia zgody na udzielenie bonifikat od opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
12. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2013 rok.
13. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie przyjęcia Programu Promocji Zdrowia Psychicznego dla Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
14. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
15. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gruntownych na okres do lat 3.
16. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej umów użyczenia nieruchomości gruntowych na okres 5 lat.
17. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres powyżej 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
18. Podjęcie uchwały (projekt nr 19) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gruntownych z przeznaczeniem na cele rolne na okres do lat 3.
19. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających sołtysa w sołectwie Kursko.
20. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
21. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
22. Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
23. Podjęcie uchwały (projekt nr 16) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2013 – 2032.
24. Podjęcie uchwały (projekt nr 17) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Lubuskiego.
25. Podjęcie uchwały (projekt nr 18) w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
26. Podjęcie uchwały (projekt nr 20) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
27. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
28. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
29. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
30. Wolne wnioski i informacje.
31. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz
Pobierz dane XML Informacja o organizacji XXVIII sesji Rady Miejskiej w dniu 26.02.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o organizacji XXVIII sesji Rady Miejskiej w dniu 26.02.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Błaszczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodniczący Rady Miejskiej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-15 22:12:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-15 22:12:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-25 10:01:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2196 raz(y) |