ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Terminy posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

INFORMACJA O POSIEDZENIACH KOMISJI RADY MIEJSKIEJ W MIĘDZYRZECZU

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-11-23 13:47:40 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu


INFORMACJA O POSIEDZENIACH KOMISJI RADY MIEJSKIEJ
W MIĘDZYRZECZU
 
KOMISJA KOMUNALNA
Termin posiedzenia: 20 kwietnia 2020 r., godz. 15.30, Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Tematy:
  1. Informacja o rozpoczętych i niezakończonych w roku 2019 zadaniach inwestycyjnych i postępowaniach przetargowych na inwestycje i usługi komunalne – harmonogram ich realizacji w 2020 roku – temat z marca
  2. Program opieki na zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz – temat z marca
  3. Gospodarka odpadami komunalnymi w Gminie Międzyrzecz – temat z marca
  4. Sprawozdania z działalności spółek gminnych: MTBS, MPWiK, PGK, PUBR, ZEC za rok 2019 i plany ich funkcjonowania w roku 2020.
  5. Administrowanie cmentarzami gminnymi – obowiązujące opłaty, planowane inwestycje.
  6. Materiały na sesję i sprawy bieżące.
 
KOMISJA SPRAW SPOŁECZNYCH
Termin posiedzenia: 21 kwietnia 2020 r., godz. 15.30, Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Tematy:
  1. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
  2. Raport z działalności Gminy Międzyrzecz na rzecz realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2019 rok.
  3. Ocena zasobów pomocy społecznej.
  4. Materiały na sesję i sprawy bieżące.
 
KOMISJA GOSPODARKI FINANSOWEJ
Termin posiedzenia: 22 kwietnia 2020 r., godz. 15.30, Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Tematy:
  1. Informacja o pozyskanych przez gminę środkach finansowych z zewnątrz w roku 2019 oraz o planowanym ich pozyskiwaniu w 2020 roku – temat z marca
  2. Informacja o ilości wydanych decyzji administracyjnych, w tym decyzji negatywnych, odwołań, rozstrzygnięć sądowych i ich skutków finansowych, skarg i zażaleń w latach 2018-2019 – temat z marca
  3. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2019 rok.
  4. Informacja Burmistrza na temat udzielonych ulg podatkowych w 2019 roku.
  5. Materiały na sesję i sprawy bieżące.
« powrót do poprzedniej strony