ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XLII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 7 listopada 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-03 18:35:18 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o organizacji XLII sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.- zgodnie z zapisem § 49 ust. 7 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
 
7 listopada 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLII sesja Rady Miejskiej.
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    b. porządek obrad.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. (projekt nr 1).
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017 (projekt nr 2).
  4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na realizację zadania pn.: „Rozwój i zagospodarowanie zieleni miejskiej i terenów rekreacyjnych w Międzyrzeczu” (projekt nr 3).
  5. Zamknięcie obrad.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
« powrót do poprzedniej strony