ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 7 listopada 2017 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-09 13:47:30 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 7 listopada 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
 
  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. porządek obrad.
  1. Podjęcie uchwały nr XLII/402/17 w sprawie odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp.
  2. Podjęcie uchwały nr XLII/403/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
  3. Podjęcie uchwały nr XLII/404/17 w sprawie przyjęcia dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na realizację zadania pn.: „Rozwój i zagospodarowanie zieleni miejskiej i terenów rekreacyjnych w Międzyrzeczu”.
  4. Zamknięcie obrad.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
« powrót do poprzedniej strony