Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 12:12:24 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. Informuję, że
31 stycznia 2012 r., o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XVI sesja Rady Miejskiej,
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje i zapytania.
- Przedstawienie najważniejszych zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji przez gminę Międzyrzecz w 2012 r. – w tym inwestycji niezakończonych w 2011 r.
- Sprawozdanie z prac komisji Rady Miejskiej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy gruntu na okres powyżej 3 lat na terenie ośrodka wypoczynkowego „Głębokie” w Głębokim.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie powołania radnych do składu komisji.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz