ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XX sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 25 lutego 2020 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2020-02-17 12:51:04 przez Monika Wydrych

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
           Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
25 lutego 2020 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Międzyrzecz za 2019 rok.
  4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzyrzeczu oraz nadania mu Statutu (projekt nr 1).
  5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych (projekt nr 2).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Nietoperek (projekt nr 3).
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej w Kęszycy Leśnej (projekt nr 4).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Województwa Lubuskiego zadania publicznego w zakresie utrzymania zieleni w pasie drogi wojewódzkiej nr 137 w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (projekt nr 5).
  9. Podjęcie uchwały w sprawie planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2020-2023 (projekt nr 6).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020 (projekt nr 7).
  11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2020-2030 (projekt nr 8).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Międzyrzecza (projekt nr 9).
  13. Podjęcie uchwały w sprawie powołania komisji doraźnej - zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników (projekt nr 10).
  14. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  15. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  16. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  17. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  18. Zamknięcie obrad sesji.
 
                                         Przewodnicząca Rady Miejskiej
                                                     w Międzyrzeczu
 
                                                    Katarzyna Budych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-17 12:50:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Wydrych
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-17 12:51:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-19 00:02:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
157 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony