ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XLV sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-12-06 23:19:17 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o XLV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 30 listopada 2021 r. o godz. 9.00

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr XLV/446/21 w sprawie przyjęcia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Międzyrzecz na lata 2021-2025.
  4. Podjęcie uchwały nr XLV/447/21 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022.
  5. Podjęcie w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych w m. Międzyrzecz – uchwała nie została podjęta.
  6. Podjęcie uchwały nr XLV/448/21 w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Bobowicko.
  7. Podjęcie uchwały nr XLV/449/21 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na czas nieoznaczony i na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy.
  8. Podjęcie uchwały nr XLV/450/21 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2021.
  9. Podjęcie uchwały nr XLV/451/21 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2021 rok.
  10. Podjęcie uchwały nr XLV/452/21 w sprawie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
  11. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  12. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  13. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  14. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  15. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych
« powrót do poprzedniej strony