ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 31 maja 2022 r. o godz. 09:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-06-05 23:16:34 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o LII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 31 maja 2022 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
  4. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Państwowej Straży pożarnej o stanie bezpieczeństwa oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
  5. Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek za 2021 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie, Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu.
  6. Ocena zasobów pomocy społecznej.
  7. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi w 2021 roku.
  8. Podjęcie uchwały nr LII/514/22 zmieniającej uchwałę w sprawie likwidacji zakładu budżetowego o nazwie Międzyrzecki Ośrodek Sportu i Wypoczynku w Międzyrzeczu celem przekształcenia w jednostkę budżetową o tej samej nazwie i połączenia jej z jednostką budżetową o nazwie Pływalnia Miejska „Kasztelanka” w Międzyrzeczu oraz wydzielenia z likwidowanego zakładu części mienia celem utworzenia muzeum.
  9. Podjęcie uchwały nr LII/515/22 w sprawie statutu Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku w Międzyrzeczu.
  10. Podjęcie uchwały nr LII/516/22 w sprawie zmiany zakresu przestrzennego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Jagielnik – część północna.
  11. Podjęcie uchwały nr LII/517/22 w sprawie zmiany zakresu przestrzennego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyrzecz dla miejscowości Zamostowo.
  12. Podjęcie uchwały nr LII/518/22 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północnej części miejscowości Kalsko.
  13. Podjęcie uchwały nr LII/519/22 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyrzecz nad Jeziorem Kursko.
  14. Podjęcie uchwały nr LII/520/22 w sprawie przyznania w roku 2022 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na terenie gminy Międzyrzecz.
  15. Podjęcie uchwały nr LII/521/22 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na czas nieoznaczony i na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy.
  16. Podjęcie uchwały nr LII/522/22 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
  17. Podjęcie uchwały nr LII/523/22 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych na terenie Gminy Międzyrzecz – uchwała nie została podjęta.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych na terenie m. Wysoka - uchwała nie została podjęta.
  20. Podjęcie uchwały nr LII/524/22 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2022.
  21. Podjęcie uchwały nr LII/525/22 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2022-2033.
  22. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  23. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  24. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  25. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  26. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych
« powrót do poprzedniej strony