ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LXXV sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 30 stycznia 2024 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-01 09:23:56 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o LXXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 30 stycznia 2024 r. o godz. 8.00

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr LXXV/724/24 w sprawie usług opiekuńczych.
  4. Podjęcie uchwały nr LXXV/725/24 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczanie nieruchomości do zbycia.
  5. Podjęcie uchwały nr LXXV/726/24 w sprawie zarządzenia wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej w sołectwie Kęszyca Leśna.
  6. Podjęcie uchwały nr LXXV/727/24 w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników.
  7. Podjęcie uchwały nr LXXV/728/24 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2024.
  8. Podjęcie uchwały nr LXXV/729/24 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2024-2056.
  9. Podjęcie uchwały nr LXXV/730/24 w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji oraz terminu jej przeprowadzenia.
  10. Podjęcie uchwały nr LXXV/731/24 w sprawie złożenia wniosku w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027, działanie FENX.02.01 Infrastruktura ciepłownicza, typ projektu: Infrastruktura ciepłownicza nazwa projektu: „Modernizacja Węzłów Cieplnych ZEC na terenie Gminy Międzyrzecz” oraz o przyjęciu projektu do realizacji.
  11. Podjęcie uchwały nr LXXV/732/24 w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi.
  12. Podjęcie uchwały nr LXXV/733/24 w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym.
  13. Sprawozdania z działalności komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2023 roku.
  14. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  15. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  16. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  17. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  18. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-01 09:23:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-01 09:23:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-02 00:45:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
74 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony