ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XLIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 24.06.2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2014-06-13 13:54:36 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
 
24.06.2014 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

 
Porządek obrad:
 
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Informacja o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2013 r.
3.Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2013 rok – procedura absolutoryjna:
a)przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu,
b)przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2013 rok,
c)przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej,
d)przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczącego udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu w 2013 roku,
e)dyskusja,
f)podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2013.
g)podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do Zrzeszenia Gmin Województwa Lubuskiego.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 2016.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie utworzenia Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego – Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) zmieniającej uchwałę w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres do 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres powyżej 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanków komunikacyjnych w gminie Międzyrzecz.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie aneksu do umowy użyczenia nieruchomości gruntowej, w związku z przedłużeniem okresu użyczenia o następne 10 lat.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Międzyrzecz.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie aneksu do umowy użyczenia nieruchomości gruntowej, w związku z przedłużeniem okresu użyczenia o następne 10 lat.
16.Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gruntowych na okres do 3 lat.
17.Podjęcie uchwały (projekt nr 16) w sprawie rezygnacji z wykonywania zadań Powiatu Międzyrzeckiego w zakresie zarządzania publiczną drogą powiatową.
18.Podjęcie uchwały (projekt nr 17) w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej, odcinków drogi stanowiącej uprzednio drogę krajową nr 3, w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz.
19.Podjęcie uchwały (projekt nr 18) zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych.
20.Podjęcie uchwały (projekt nr 19) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2014.
21.Podjęcie uchwały (projekt nr 20) w sprawie przekształcenia Szkoły Podstawowej w Kaławie.
22.Podjęcie uchwały (projekt nr 21) w sprawie ustalenia trybu i kryteriów przyznawania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Międzyrzecz.
23.Podjęcie uchwały (projekt nr 22) w sprawie określenia czasu bezpłatnego pobytu dziecka w przedszkolu oraz opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Międzyrzecz.
24.Podjęcie uchwały (projekt nr 23) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2014.
25.Podjęcie uchwały (projekt nr 24) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
26.Podjęcie uchwały (projekt nr 25) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
27.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
28.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
29.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
30.Wolne wnioski i informacje.
31.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
mgr Maciej Rębacz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-13 13:24:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-13 13:54:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-13 13:54:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3010 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony