ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Sprawozdania z wykonania uchwał

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rada Miejska na sesji w dniu 26 maja 2020 r. podjęła 9 uchwał z czego 7 przekazano do wykonania burmistrzowi.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-23 16:48:36 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Międzyrzecz, 19.06.2020 r.
WOA.0008.4.2020
Sprawozdanie burmistrza Międzyrzecza
z realizacji uchwał Rady Miejskiej
 
Rada Miejska na sesji w dniu 26 maja 2020 r. podjęła 9 uchwał z czego 7 przekazano do wykonania burmistrzowi.
  1. Uchwała nr XXIII/187/20 o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz – wykonano.
  2. Uchwała nr XXIII/188/20 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia – w trakcie realizacji.
  3. Uchwała nr XXIII/189/20 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobów Gminy Międzyrzecz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej położonej w m. Międzyrzecz, w trybie nieodpłatnym, o którym mowa w art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2000 r. o komercjalizacji i restrukturyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe” – w trakcie realizacji.
  4. Uchwała nr XXIII/190/20 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020 – wykonano.
  5. Uchwała nr XXIII/191/20 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego – w trakcie realizacji.
  6. Uchwała nr XXIII/192/20 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2020 rok – w trakcie realizacji.
  7. Uchwała nr XXIII/195/20 w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Kursko – w trakcie realizacji.
« powrót do poprzedniej strony