ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor/inspektor ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Finansowo-Budżetowy, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy

Data udostępnienia: 2022-04-13

Ogłoszono dnia: 2022-04-13

Termin składania dokumentów: 2022-04-27 14:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Id ogłoszenia: WOA.210.2.2022

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne: (preferowane wykształcenie ekonomiczne),
PODINSPEKTOR:
*  wykształcenie wyższe,
*  wykształcenie średnie i co najmniej 3 – letni staż pracy,
INSPEKTOR:
*  wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy,
 
       b)  obywatelstwo polskie,
        c)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
       d)  niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
       e)  nieposzlakowana opinia,
       f)  stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - ustaw o rachunkowości,
    - ustawa o podatku od towarów i usług,
    - ustawa o finansach publicznych,
    - ustawa – Ordynacja podatkowa,
  2. znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
  3. umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
  4. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
  5. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
  6. umiejętność pracy pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie księgowości budżetowej jednostki Urzędu Miejskiego.
    a) sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania,
    b) sporządzanie poleceń księgowych, dowodów wewnętrznych, not księgowych,
    c) dekretowanie dokumentów.
  2. Wystawianie dokumentów sprzedaży towarów i usług nieobjętych umowami dzierżawy.
  3. Rozliczenie podatku od towarów i usług - VAT:
    a)  prowadzenie ewidencji rozliczeń VAT (rejestr sprzedaży i zakupów),
    b) sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży VAT Urzędu Miejskiego,
    c) sporządzanie miesięcznych ewidencji zakupu VAT Urzędu Miejskiego,
    d) terminowe odprowadzanie podatku od towarów i usług na wyodrębniony rachunek bankowy,
    e)  generowanie  JPK Urzędu Miejskiego,
  4. sporządzanie skonsolidowanego JPK na podstawie cząstkowych JPK otrzymanych od jednostek organizacyjnych objętych centralizacją podatku od towarów i usług i wysyłka do Urzędu Skarbowego.
   4.  Przygotowywanie  informacji i zestawień niezbędnych do sporządzania sprawozdawczości
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.  
Pomieszczenie pracy  znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz  z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo -szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6,98%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy  (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia- zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
          7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV  powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-27 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres w zamkniętych kopertach z dopiskiem PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WFB w terminie
do 27 kwietnia 2022 r. do godziny 1400  (liczy się data wpływu do Urzędu).
 
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o  terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Śnieg
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-13 16:52:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-13 16:52:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-14 21:53:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1075 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony