ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 15Drukuj informację Ogłoszenie numer: 15

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. gospodarki ściekami

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2022-12-13

Ogłoszono dnia: 2022-12-13

Termin składania dokumentów: 2022-12-27 14:00:00

Nr ogłoszenia: 15

Id ogłoszenia: WOA.210.15.2022

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    INSPEKTOR
    *  wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy,
    *  wykształcenie średnie i co najmniej 5 – letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2022. 1297 t. j.),
    - ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021. 1129 t. j. ze zm.)
    - ustawy o ochronie środowiska
    - ustawy Prawo budowlane
  2. znajomość zagadnień związanych z gospodarką ściekami
  3. znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
  4. umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
  5. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
  6. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
  7. umiejętność pracy pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką ściekami.
2. Kontrolowanie wszystkich zbiorników bezodpływowych i oczyszczalni ścieków przydomowych znajdujących się na terenie gminy, co najmniej raz na dwa lata,
3. Zorganizowanie opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli umów.
4. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków.
5. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych.
6. Przygotowywanie zezwoleń na odbiór i transport nieczystości ciekłych.
7. Przygotowywanie sprawozdań w zakresie gospodarki ściekami.
8. Przygotowywanie uchwał rady gminy w zakresie jw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.  
Pomieszczenie pracy  znajduje się na I piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz  z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo -szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

9,16%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  3. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
    http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy  (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia- zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
  6. oświadczenia o:
    - stanie zdrowia,
    - niekaralności,
    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
    - o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV  powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-27 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem ŚCIEKI w terminie do 27 grudnia 2022 r. do godziny 1400  (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Remigiusz Lorenz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-13 23:01:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-13 23:02:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-29 14:50:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1132 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony