Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. obronnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Publicznego
Data udostępnienia: 2023-10-10
Ogłoszono dnia: 2023-10-10
Termin składania dokumentów: 2023-10-23 14:00:00
Nr ogłoszenia: 12
Id ogłoszenia: WOA.210.12.2023
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
preferowane wykształcenie: wyższe (bezpieczeństwo publiczne, bezpieczeństwo wewnętrzne)
* wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy,
* wykształcenie średnie i co najmniej 5 – letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o transporcie drogowym,
- ustawa o stanie klęski żywiołowej,
- ustawa o ochronie informacji niejawnych,
- ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawa o obronie Ojczyzny,
- ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, - znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu Kwalifikacji Wojskowej.
- Prowadzenie wykazów osób, które nie zgłosiły się do rejestracji i kwalifikacji wojskowej oraz ustalenie przyczyn niestawienia się a także ustalanie aktualnego miejsca ich pobytu.
- Przygotowywanie i aktualizacja dokumentacji kurierskiej.
- Prowadzenie pomieszczenia przeznaczonego do przechowywania dokumentów niejawnych – po uzyskaniu uprawnień.
- Zbieranie i opracowywanie informacji o nieruchomościach i rzeczach ruchomych mogących stanowić przedmiot świadczeń na rzecz obrony.
- Przygotowywanie decyzji z zakresu świadczeń rzeczowych i osobistych.
- Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów świadczeń rzeczowych i osobistych.
- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji Stałego Dyżuru Urzędu.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz nadzór nad przestrzeganiem ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi przez placówki handlowe i gastronomiczne na terenie gminy.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydawania i cofania zezwoleń i licencji na wykonywanie drogowego przewozu osób na terenie gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy znajduje się na II piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo -szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
Pomieszczenie pracy znajduje się na II piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo -szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
9,30%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia- zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-10-23 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem BON w terminie do 23 października 2023 r. do godziny 14.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.