ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 104/2024 z dnia 14.08.2024 r.Drukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 104/2024 z dnia 14.08.2024 r.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu

Miejsce pracy: Zespół Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu, ul. Jana Zamoyskiego 3. 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: 3/4

Ilość etatów: 1

Wydział: Zespół Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2024-08-14

Ogłoszono dnia: 2024-08-14

Termin składania dokumentów: 2024-08-26 15:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie Nr 104/2024 z dnia 14.08.2024 r.

Id ogłoszenia: GZO.110.04.2024

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Dyrektorem Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu może być osoba, która: posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub ukończyła studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza.
Dyrektorem Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu może być także osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  1. wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  2. średnie lub średnie branżowe oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w pkt. a.
Jeżeli osoba, o której mowa w pkt b, nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności.
Dyrektorem Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu może być osoba, która:
  1. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona,
  3. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  4. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
  5. posiada obywatelstwo polskie,
  6. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  7. posiada nieposzlakowaną opinię,
  8. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  9. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość obsługi komputera i programów komputerowych (m.in. MS Office: Word, Excel),
  2. znajomość przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku dyrektora, a w szczególności ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz przepisów z zakresu finansów publicznych, samorządu terytorialnego, zamówień publicznych, przepisów prawa pracy,
  3. zdolności organizacyjne i umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  4. odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, obowiązkowość, dyspozycyjność, terminowość,
  5. wysoka kultura osobista,
  6. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie, nadzorowanie i kierowanie działalnością Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. kierowanie działalnością i reprezentowanie Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu na zewnątrz,
  3. realizowanie zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz statutu Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu),
  4. zapewnienie funkcjonowania oraz skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w Zespole Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu,
  5. prowadzenie procesu rekrutacji kadry oraz dzieci i związanej z tym dokumentacji,
  6. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do zatrudnionych w Zespole Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu pracowników,
  7. zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci,
  8. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa oraz właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka,
  9. gospodarowanie powierzonym mieniem i wyposażeniem,
  10. opracowywanie projektów planów finansowych Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu i czuwanie nad prawidłowym wykorzystywaniem środków finansowych,
  11. wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych (m.in. zarządzenia, polecenia służbowe, regulaminy, instrukcje).

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Zespół Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu, ul. Jana Zamoyskiego 3, 66-300 Międzyrzecz,
  2. rodzaj wykonywanej pracy: dyrektor,
  3. wymiar czasu pracy: 3/4 etatu,
  4. stanowisko pracy znajduje się w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  5. zatrudnienie na umowę o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy (6 godz. dziennie, 30 godz. tygodniowo w przeciętnym pięciodniowym tygodniu pracy).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

Oferta osób przystępujących do konkursu powinna zawierać:
  1. list motywacyjny uzasadniający przystąpienie do konkursu,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
  3. potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  4. potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy z dziećmi (świadectwa pracy), zaświadczenia o zatrudnieniu (w przypadku jego trwania),
  5. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. podpisane oświadczenie kandydata o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz braku zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej,
  8. podpisane oświadczenie kandydata o wypełnieniu obowiązku alimentacyjnego (tylko w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd),
  9. podpisane oświadczenie kandydata, iż nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  10. podpisane oświadczenie kandydata o braku skazania za inne przestępstwa umyślne,
  11. podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego przedmiotowego stanowiska,
  12. podpisana klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
  13. podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności,
  14. podpisane oświadczenie kandydata, że nie jest objęty zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 rok o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-08-26 15:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Zespołu Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu” w sekretariacie Gminnego Zespołu Oświaty w Międzyrzeczu lub drogą pocztową na adres: Gminny Zespół Oświaty w Międzyrzeczu, ul. Wojska Polskiego 13B, 66-300 Międzyrzecz (w przypadku wysyłki decyduje data wpływu do urzędu) w terminie do 26 sierpnia 2024 r. do godz. 15:00.
  2. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
  3. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Gminny Zespół Oświaty w Międzyrzeczu, ul. Wojska Polskiego 13B, 66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Międzyrzecza.
  2. O terminie i miejscu postępowania konkursowego kandydaci, którzy spełnią warunki formalne, zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie lub poczta elektroniczną na dane wskazane w ofercie).
  3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zakończenia lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny w każdym czasie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Międzyrzecz z siedzibą w Międzyrzeczu ul. Rynek 1, tel. 95 742 69 30, adres e-mail: um@miedzyrzecz.pl, reprezentowana przez Burmistrza Międzyrzecza; Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  2. Współadministratorem  Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Oświaty w Międzyrzeczu z siedzibą w Międzyrzeczu ul. Wojska Polskiego 13B, tel. 95 741 10 65, adres e-mail:  oswiata@edu.miedzyrzecz.pl reprezentowany przez Dyrektora; Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby współadministratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Gminy Międzyrzecz na podstawie:
  • art. 6 ust. 1 lit. C,  art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  •  art. 63  ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737);
  • rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku  w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428);
  • rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku  w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2023 r. poz. 2578).
  1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa przez okres:
  1. w przypadku osób, które podczas naboru/konkursu zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat,
  2. w przypadku pozostałych osób będą możliwe do odbioru osobiście przez zainteresowanych przez okres 1 miesiąca od ogłoszenia wyników konkursu, po tym okresie ulegną zniszczeniu.
  1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
  3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a zatem jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niezakwalifikowanie do konkursu.
  4. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Remigiusz Lorenz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-08-14 14:03:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-08-14 14:05:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-08-14 14:05:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
143 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony