ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.6.2018 - Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.6.2018 - Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.

Szczegóły informacji

WRG.271.6.2018 - Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie z wolnej ręki

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2018-02-05 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 05.02.2018 r.
WRG.271.6.2018
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na podstawie art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
 
1.Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
2.Określenie przedmiotu i zakres zamówienia: usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.
Zakres zamówienia obejmuje:
W terminie od 1.03.2018 r. do 31.12.2018r.
1)usuwanie z pasa drogowego (jezdni, parkingów, chodników, placów, alejek itp.) elementów stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu takich jak: śmieci, kamienie, kołpaki, butelki szklane, puszki po napojach, elementy drewniane i inne  zanieczyszczenia;
2) usuwanie chwastów, traw i odrostów roślinnych oraz pozostałości uschniętych traw i innych roślin z całej powierzchni pasa drogowego (w tym także z opaski przy krawężniku oraz  na skrzyżowaniach i wysepkach) itp.;
3)bieżące utrzymanie znaków drogowych oraz urządzeń zabezpieczających przy drogach gminnych tj. w razie wystawienia znaku ponowne wstawienie, wyprostowanie oraz mycie znaków i barierek ustawionych w pasie drogowym, wzdłuż ciągów pieszych  i znajdujących się na mostach zgodnie z załącznikiem nr 1.4 wykaz barierek w psie drogowym i na mostach na terenie miasta Międzyrzecz;
4)usuwanie zanieczyszczeń z wnęk przy okienkach piwnicznych na ul. Mieszka I, Kazimierza Wielkiego, Rynek;
5)mycie min. 1 x w miesiącu dwóch tablic na nekrologi znajdujących się:  za mostem po prawej stronie przy ul. Kazimierza Wielkiego i na rogu ul. Zachodniej i ul. Wojska Polskiego;
6)interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci pasów drogowych i po imprezach masowych organizowanych przez Gminę Międzyrzecz z wyłączeniem terenu, na którym bezpośrednio odbywa się dana impreza, a objętego oddzielną umową utrzymania porządku przez organizatora;
7)interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci z pasów drogowych przed i po uroczystościach państwowych i kościelnych; 
W terminie od 1.04.2018 r.  do 31.10. 2018r. dodatkowo
8)oczyszczanie - zamiatanie (ręczne i mechaniczne) jezdni i ciągów pieszych na całej szerokości łącznie z opaskami przy krawężnikach, rozjazdami, zatokami, parkingami, placami, wysepkami dróg gminnych, zgodnie z  częstotliwością prac określoną w załącznikach nr 1.2. i 1.5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 1 do nr 1.5.
 
3.Szacowana wartość zamówienia: 588 000,00 zł / 136 373,12 euro
 
4.Nazwa i adres Wykonawcy, któremu Zamawiający zawierza udzielić zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz.
 
5.Podstawa prawna: art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ww. ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
 
Uzasadnienie:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi związanej z bieżącym utrzymaniem czystości w miejscowości Międzyrzecz, Bobowicko i Kęszyca Leśna jest osobą prawną która spełnia łącznie następujące warunki:
a)Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 92,15 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK SP z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 7,85 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR” Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”).
b)Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę.  
c)W kontrolowanej spółce PGK sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
 
6.Termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy: od 1 marca 2018 r. do 31 grudnia 2018r., czas trwania umowy 10 miesięcy.
 
7.Informacja o terminie i odpowiednio zamieszczeniu lub opublikowaniu ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, o którym mowa w art. 66 ust. 2, jeżeli zostało zamieszczone lub opublikowane albo informacja, że takie ogłoszenie nie zostało zamieszczone lub opublikowane.
Informacja nie została zamieszczona ani opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych ani przekazana do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej.
 
Załączniki nr od 1 do 1.5. – opis przedmiotu zamówienia

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony