ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.26.2017 - Usługa utrzymania terenów zieleni Gminy Międzyrzecz w m. Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Leśna i drogi gminnej relacji Skwierzyna - Międzyrzecz – Świebodzin w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz (była droga krajowa nr 3).Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.26.2017 - Usługa utrzymania terenów zieleni Gminy Międzyrzecz w m. Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Leśna i drogi gminnej relacji Skwierzyna - Międzyrzecz – Świebodzin w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz (była droga krajowa nr 3).

Szczegóły informacji

WRG.271.26.2017 - Usługa utrzymania terenów zieleni Gminy Międzyrzecz w m. Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Leśna i drogi gminnej relacji Skwierzyna - Międzyrzecz – Świebodzin w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz (była droga krajowa nr 3).

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie z wolnej ręki

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2017-09-15 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 15.09.2017 r.
WRG.271.26.2017
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na podstawie art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.)
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
2. Określenie przedmiotu i zakres zamówienia: usługa utrzymania terenów zieleni Gminy Międzyrzecz w m. Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Leśna i drogi gminnej relacji Skwierzyna - Międzyrzecz – Świebodzin w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz (była droga krajowa nr 3):
1) Międzyrzecz sektor 2-4;
2) droga gminna relacji Skwierzyna – Międzyrzecz- Świebodzin;
3) Kęszyca Leśna i Bobowicko.
 
Zakres zamówienia:
dla pkt. 1:
  • koszenie traw,
  • odchwaszczanie nasadzeń,
  • formowanie krzewów,
  • przycinanie żywopłotów,
  • odchwaszczaniu alejek parkowych,
  • formowaniu koron młodych drzew,
  • utrzymanie porządku na placach zabaw,
  • wygrabianie liści,
  • zbieranie nieczystości,
dla pkt. 2-3:
  • koszenie traw,
  • formowanie krzewów,
  • przycinanie żywopłotów,
  • zbieranie nieczystości,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 1 do nr 6.
3. Szacowana wartość zamówienia: 190 000,00 zł/ 37 000,06 euro.
4. Nazwa i adres Wykonawcy, któremu Zamawiający zawierza udzielić zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz.
5. Podstawa prawna: art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.).
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ww. ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
 
Uzasadnienie:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi związanej z utrzymaniem terenów zieleni Gminy Międzyrzecz w m. Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Leśna i drogi gminnej relacji Skwierzyna - Międzyrzecz – Świebodzin w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz (była droga krajowa nr 3)  jest osobą prawną która spełnia łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 92,15 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK SP z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 7,85 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR” Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”).
b) Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę.  
c) W kontrolowanej spółce PGK sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
6. Termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy: od 1 października 2017 r. do 31 grudnia 2017 r., czas trwania umowy 3 miesiące.
7. Informacja o terminie i odpowiednio zamieszczeniu lub opublikowaniu ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, o którym mowa w art. 66 ust. 2, jeżeli zostało zamieszczone lub opublikowane albo informacja, że takie ogłoszenie nie zostało zamieszczone lub opublikowane.
Informacja nie została zamieszczona ani opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych ani przekazana do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony