ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.26.2018 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.26.2018 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Szczegóły informacji

WRG.271.26.2018 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 578050-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-09 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-09 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-06-22 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 03.07.2018 r.
 
WRG.271.26.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych
w Gminie Międzyrzecz”
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
 
Pytanie:
Załącznik 6b pozycja 4
Czy zamawiający dopuszcza tablice interaktywną o masie netto 20 kg?
 Odpowiedź:
Tak.
Pytanie:
Parametry dotyczące projektora, ogłoszone w dniu 02 lipca, w części "Jasność" - Zapis: Kontrast statyczny nie może być niższy niż: dla technologii 3LCP - 16000:1 - Czy zamawiający miał na myśli technologię 3LCD?
 Odpowiedź:
Tak. Jest to technologia 3 LCD.
Pytanie:
Parametry dotyczące projektora, ogłoszone w dniu 02 lipca, w części "Jasność" -"Akcesoria"
Zapis: W zestawie razem z projektorem: ochrona obiektywu
Czy zamawiający dopuszcza projektor, gdzie konstrukcja projektora zapewnia ochronę obiektywu i brak jest w akcesoriach dodatkowych zabezpieczeń obiektywu?
Odpowiedź:
Tak. Powyższe zmiany dotyczą także Załącznika nr 6A.
 
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 02.07.2018 r.
 
WRG.271.26.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych
w Gminie Międzyrzecz”
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
 
Pytanie:
Załączniku 6b pozycja 4 projektor krótkoogniskowy:
- Czy zamawiający dopuszcza projektor, który posiada następujące parametry:
przekątna 44 - 225 cali, zamiast 50 - 250 cali
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza przekątna obrazu o rozmiarze od min 50” do min. 100”
- współczynnik projekcji 0,52:1 zamiast 0,33:1
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza współczynnik projekcji do max. 0,55 :1.
- jedno złącze HDMI (1 x HDMI) zamiast dwóch złącz HDMI (2 x HDMI)
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza jedno złącze HDMI.
- żywotność lampy 4500 h zamiast 45000 h
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że żywotność lampy nie może być niższa niż 4.000 h.
- wbudowany głośnik o mocy 2W zamiast 16W
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza głośników o mocy 2W. Zamawiający  dopuszcza głośnik min. 15 W.
 
 
Ponadto Zamawiający informuje, że działając w oparciu o art.  art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) dokonał zmian min. parametrów technicznych projektora krótkoogniskowego dla części 1 i 2 SIWZ.
Projektor krótkoogniskowy winien spełniać min. następujące parametry:
 
Projektor krótkoogniskowy
- Rozdzielczość : Projektor krótkoogniskowy w technologii wyświetlania DLP lub 3LCD z rozdzielczością minimum 1024 x 768 pikseli. Format obrazu panoramiczny 4:3. Przekątna obrazu ma mieć rozmiar od min. 50" do min. 100". Współczynnik odległości projekcji do max. 0,55:1;
- Jasność: Wymagana jasność minimalna 2700 ANSI Lumenów. Kontrast statyczny nie może być niższy niż: - dla technologii 3LCP -  16000 : 1, dla technologii DLP – 18000:1;
- Lampa:  Żywotność lampy w trybie normalnym nie może być niższa niż 4000 godzin. Moc lampy do max 240W;
- Uchwyt: Do projektora ma być dołączony uchwyt ścienny do projektorów krótkoogniskowych. Uchwyt ma mieć możliwość regulacji pochylenia w osi uchwytu +/- 15 stopni oraz możliwość regulacji pochylenia na boki +/- 20 ° lub musi być dedykowany do projektora. Minimalny udźwig uchwytu powinien wynosić 10 kg, Uchwyt ma być wykonany z odpowiednio wytrzymałego materiału;
- Złącza: Projektor ma być wyposażony w co najmniej następujące wejścia: HDMI, D-Sub x2, Audio mini-jack 3,5 mm x2, RJ-45, RS-232, USB, Wejście mikrofonowe; wyjścia: mini-jack 3,5 mm, D-Sub x2, - Akcesoria:  w zestawie razem z projektorem: ochrona obiektywu -  Kabel HDMI - Zasilacz - Pilot + baterie - Instrukcja szybkiej instalacji - Instrukcja obsługi na CD w jęz. polskim - Karta gwarancyjna;
- Pozostałe: Pobór mocy w trakcie pracy nie powinien przekraczać 280 W a w stanie spoczynku 0,5W. Poziom hałasu w trybie normalnym nie może przekraczać 35dB a w trybie cichym 28dB. Korekcja zniekształceń trapezowych ma wynosić minimum ± 15° w pionie. Projektor ma posiadać menu w języku polskim. Projektor ma mieć wbudowane głośniki o mocy min. 15W;
- Gwarancja: winna wynosić co najmniej 24 miesięcy na projektor i 12 miesięcy na lampę;
- Montaż: Projektor musi być  kompatybilny z zaoferowana tablicą i ma być zainstalowany na uchwycie ściennym/sufitowym w miejscu dobranym do współdziałania z tablicą interaktywną,
 
 
Zamawiający do niniejszego pisma przedkłada skorygowany Załącznik nr 6a i 6b uwzględniający powyższe zmiany.
 
Wobec powyższego Zamawiający działając w oparciu o art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) przedłuża termin składania ofert do dnia 09.07.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert – 09.07.2018 r. o godz. 13:15.
 
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 29.06.2018 r.
 
WRG.271.26.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych
w Gminie Międzyrzecz”
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
 
Pytanie:
Czy możliwa jest zmiana parametrów w załączniku 6B pozycja 4 Projektor krótkoogniskowy, w kolumnie "Wymagane minimalne parametry techniczne"
- Żywotność lampy w trybie normalnym nie może być niższa niż 45000 godzin.
- Moc lampy max 190W;
45000 godzin nie występuje w obecnie dostępnych na rynku projektorach (o jedno zero za dużo)
na
- Żywotność lampy w trybie normalnym (jasnym) nie może być niższa niż 4000 godzin.
- Moc lampy max 240W
 
oraz
- Pobór mocy w trakcie pracy nie powinien przekraczać 235W a w stanie spoczynku 0,5W.
na
- Pobór mocy w trakcie pracy nie powinien przekraczać 275W a w stanie spoczynku 0,5W.
 
 oraz
- Projektor ma mieć wbudowane głośniki o mocy co najmniej 16W;
na
- Projektor ma mieć wbudowane głośniki o mocy co najmniej 15W;
pozwoli to na wybranie projektora odpowiadającego pozostałym warunkom technicznym.
 
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza zaproponowane rozwiązanie. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe zmiany dotyczą także załącznika nr 6A.
 
 
Wobec powyższego Zamawiający działając w oparciu o art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) przedłuża termin składania ofert do dnia 05.07.2018 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert – 05.07.2018 r. o godz. 13:15.
 
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 28.06.2018 r.
 
WRG.271.26.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych
w Gminie Międzyrzecz”
 
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
 
Pytanie:
Czy możliwa jest zmiana parametrów w załączniku 6B pozycja 8 Telewizor ze stojakiem Smart tv, w kolumnie "Wymagane minimalne parametry techniczne"
System dźwięku przestrzennego - Dolby Digital Plus System dźwięku – Surround na System dźwięku stereo
oraz
Cyfrowe wyjście optyczne – Nie lub opcjonalne Klasa energetyczna - min A
pozwoli to na wybranie telewizora z wejściem Euro (stare złącze) które Państwo wymieniliście w minimalnych parametrach telewizora
 
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza zaproponowane rozwiązanie.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Międzyrzecz, 27.06.2018 r.
 
WRG.271.26.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
 
Dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych
w Gminie Międzyrzecz”
 
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  w zakresie:
 
  1. Załącznika 6 A:
- W pozycji 1 tabeli w kolumnie 4 (Ilość sztuk/zestawów notebooków) wpisano ilość– 3.
- W pozycji 5 tabeli w kolumnie 4 (Ilość sztuk/zestawów odtwarzaczy CD) wpisano ilość– 6.
Zmieniony Załącznik nr 6 A stanowi integralna część niniejszego pisma.
 
Ogłoszenie nr 578050-N-2018 z dnia 2018-06-22 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej (część 1) oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Oś 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej – projekty realizowane poza formułą ZIT (część 2).
 
Dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony