Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.Szczegóły informacji
WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki obce
Nr UZP: 637144-N-2018
Termin składania ofert / wniosków: 2018-10-24 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-10-24 13:15:00
Ogłoszono dnia: 2018-10-16 przez Katarzyna Szadkowska
Treść:
Międzyrzecz, 31.10.2018 r.
WRG.271.55.2018
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930 FAX 095 7426960
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 5 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Pkt
|
Dodatkowa gwarancja
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
Centrum SEDNO Sp. z o.o.,
ul. Niepodległości 44-48,
75-252 Koszalin
|
47485,50 zł
|
40,73
|
12 miesięcy
|
40
|
80,73
|
2
|
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
|
69421,50 zł
|
27,86
|
12 miesięcy
|
40
|
67,86
|
3
|
TORO Joanna Jasnosz,
Breń 64A, 33-140 Lisia Góra
|
47847,00 zł
|
40,42
|
12 miesięcy
|
40
|
80,42
|
4
|
FHU Sklep Meblowy HASAJ Bogdan Błaszczak,
ul. Konstytucji 3 Maja 2A,
66-300 Międzyrzecz
|
49901,00 zł
|
38,76
|
12 miesięcy
|
40
|
78,76
|
5
|
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
32234,61 zł
|
60
|
12 miesięcy
|
40
|
100
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 24.10.2018 r.
WRG.271.55.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 42200 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Dodatkowa gwarancja
|
Warunki płatności
|
1
|
Centrum SEDNO Sp. z o.o.,
ul. Niepodległości 44-48,
75-252 Koszalin
|
47485,50 zł
|
12 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
2
|
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
|
69421,50 zł
|
12 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
3
|
TORO Joanna Jasnosz, Breń 64A, 33-140 Lisia Góra
|
47847,00 zł
|
12 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
4
|
FHU Sklep Meblowy HASAJ Bogdan Błaszczak, ul. Konstytucji 3 Maja 2A, 66-300 Międzyrzecz
|
49901,00 zł
|
12 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
5
|
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
32234,61 zł
|
12 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
Termin wykonania: do 17.12.2018 r.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 17.10.2018 r.
WRG.271.55.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie:
Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu zestawu mebli kuchennych.
W załączniku nr 5 wykreślona została pozycja „Zestaw mebli kuchennych: wykonane z frontów
z płyty lakierowanej w białym kolorze i korpusy z trwałej płyty laminowanej”.
z płyty lakierowanej w białym kolorze i korpusy z trwałej płyty laminowanej”.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 5 do SIWZ.
Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 - 2020.
- Dostawa ma nastąpić do obiektu ul. Mieszka I 21 66-300 Międzyrzecz
- Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39136000-4 Wieszaki na odzież
39130000-2 Meble biurowe
42130000-9 Krany, kurki, zawory i podobna armatura
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39173000-5 Meble do przechowywania