ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.

Szczegóły informacji

WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 637144-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-10-24 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-10-24 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-10-16 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Międzyrzecz, 31.10.2018 r.
 
WRG.271.55.2018           
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 5 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Łączna punktacja
1
Centrum SEDNO Sp. z o.o.,
ul. Niepodległości 44-48,
75-252 Koszalin
47485,50 zł
40,73
12 miesięcy
40
80,73
2
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
69421,50 zł
27,86
12 miesięcy
40
67,86
3
TORO Joanna Jasnosz,
Breń 64A, 33-140 Lisia Góra
47847,00 zł
40,42
12 miesięcy
40
80,42
4
FHU Sklep Meblowy HASAJ Bogdan Błaszczak,
ul. Konstytucji 3 Maja 2A,
66-300 Międzyrzecz
49901,00 zł
38,76
12 miesięcy
40
78,76
5
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
32234,61 zł
60
12 miesięcy
40
100
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 24.10.2018 r.
 
WRG.271.55.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
 
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie     Międzyrzecz.” 
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 42200 zł brutto.
 
W wymaganym terminie wpłynęły następujące  oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Warunki płatności
1
Centrum SEDNO Sp. z o.o.,
ul. Niepodległości 44-48,
75-252 Koszalin
47485,50 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
69421,50 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
3
TORO Joanna Jasnosz, Breń 64A, 33-140 Lisia Góra
47847,00 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
4
FHU Sklep Meblowy HASAJ Bogdan Błaszczak, ul. Konstytucji 3 Maja 2A, 66-300 Międzyrzecz
49901,00 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
5
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
32234,61 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Termin wykonania: do 17.12.2018 r.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 17.10.2018 r.
WRG.271.55.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  w zakresie:
 
Zamówienie nie obejmuje dostawy  i montażu zestawu mebli kuchennych.
W załączniku nr 5 wykreślona została pozycja „Zestaw mebli kuchennych: wykonane z frontów
z płyty lakierowanej w białym kolorze i korpusy z trwałej płyty laminowanej”.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 5 do SIWZ.
 
Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 - 2020.
 
  1. Dostawa ma nastąpić do obiektu ul. Mieszka I 21 66-300 Międzyrzecz
  2. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39136000-4        Wieszaki na odzież
39130000-2        Meble biurowe
42130000-9         Krany, kurki, zawory i podobna armatura
39141000-2      Meble i wyposażenie kuchni
39173000-5      Meble do przechowywania

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony