Zamówienia publiczne do 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wycinka i przycinka drzew na terenie Gminy MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wycinka i przycinka drzew na terenie Gminy MiędzyrzeczSzczegóły informacji
Wycinka i przycinka drzew na terenie Gminy Międzyrzecz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Termin składania ofert / wniosków: 2015-04-14 00:00:00
Treść:
Nr sprawy: WGK.7021.4.19.2015
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
I. Zamawiający:
|
Gmina Międzyrzecz
|
|
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
|
Regon:
|
210966846
|
NIP:
|
596-000-65-53
|
Telefon :
Fax:
|
95 742 69 74
957 42 69 60
|
zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi związanej z „wycinką i przycinką drzew na terenie Gminy Międzyrzecz”
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań: została określona w n/w tabeli na terenie Gminy Międzyrzecz w:
Lp
|
Miejscowość
|
nr działki
|
szt/m²
|
nr mapy
|
opis prac
|
1
|
Bobowicko
|
88/1
|
4
|
1
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w kolizję z infrastruktura techniczną gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 32, 70, 60,90 cm
|
2
|
Bobowicko
|
88/2
|
4
|
1
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi i infrastrukturą techniczną gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 90, 140, 170, 280 cm
|
3
|
Bobowicko
|
112
|
7
|
1
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w kolizję z infrastruktura techniczną gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 130, 170, 2x180, 2x200, 300 cm
|
4
|
Bukowiec
|
88
|
360 m²
|
2
|
wykarczowanie zakrzewień
|
5
|
Bukowiec
|
215
|
300 m²
|
3
|
wykarczowanie zakrzewień
|
6
|
Bukowiec
|
248
|
240 m²
|
2
|
wykarczowanie zakrzewień
|
7
|
Gorzyca
|
119/3
|
13
|
4
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych gałęzi w koronie drzew oraz usunięciu odrostów pni na wysokości 4 m w drzewach o obwodzie pni 68, 80, 84, 120, 125, 128, 130, 140, 152, 2x156, 2x200 cm
|
8
|
Kaława
|
322/3
|
4
|
5
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych gałęzi w koronie drzew oraz usunięciu odrostów pni na wysokości 4 m w drzewach o obwodzie pni 200, 250, 220, 180 cm
|
9
|
Kaława - Pniewo
|
438
|
1
|
6
|
wycinka drzewa leżącego w pasie drogi o obwodzie pnia 49 cm
|
10
|
Kaława - Pniewo
|
97
|
724 m²
|
6
|
wykarczowanie zakrzewień
|
11
|
Kaława - Pniewo
|
365
|
1300 m²
|
6
|
wykarczowanie zakrzewień
|
12
|
Kursko – Zamostowo
|
400
|
5
|
7
|
wycinka z pasa drogowego drzew o obwodzie pni 78, 86, 88, 89, 198 cm
|
13
|
Nietoperek
|
235
|
10
|
8
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w skrajnie drogi gałęzi drzew o obwodzie pni 24, 55, 70, 72, 89, 90, 98, 99, 100, 200 cm
|
14
|
Rojewo
|
21/2
|
258 m²
|
9
|
wykarczowanie zakrzewień z pasa drogowego
|
15
|
Rojewo
|
21/2
|
13
|
9
|
wycinka z pasa drogowego drzew o obwodzie pni 7, 8, 9, 11, 14, 17, 22, 37, 38, 41, 42, 2x45 wraz z usunięciem korzenia
|
16
|
Święty Wojciech
|
252/9
|
2
|
10
|
przycinka sanitarna polegająca na odciążeniu korony drzew o obwodzie pni 198, 201 cm i usunięciu gałęzi wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi i infrastruktura techniczną
|
17
|
Święty Wojciech
|
405
|
240 m²
|
10
|
skrócenie o 1/3 a następnie uformowanie zakrzewień rosnących na skarpie w pasie drogi
|
18
|
Wyszanowo
|
260
|
300 m²
|
11
|
wykarczowanie zakrzewień
|
19
|
Wyszanowo
|
264/9
|
1
|
13
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych i połamanych gałęzi w koronie drzewa o obwodzie pnia 260 cm
|
20
|
Wyszanowo
|
265
|
300 m²
|
12
|
wykarczowanie zakrzewień
|
21
|
Wyszanowo
|
270
|
600 m²
|
11
|
wykarczowanie zakrzewień
|
22
|
Wyszanowo
|
272
|
2250 m²
|
12
|
wykarczowanie zakrzewień
|
23
|
Wyszanowo
|
280
|
690 m²
|
11
|
wykarczowanie zakrzewień
|
24
|
Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja
|
324/11
|
7
|
14
|
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w skrajnie parkingu gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 107, 150, 200, 166, 220, 170, 280 cm
|
Powyższy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dokonanie uzgodnień:
a) z zarządcą dróg;
b) organem zarządzającym ruchem;
c) właścicielem sieci energetycznej;
jeżeli takie uzgodnienia w danym przypadku są wymagane;
2) Zabezpieczenie terenu prac (Wykonawca odpowiada za mienie znajdujące się w sąsiedztwie wycinanych i przycinanych drzew);
3) Wycinkę i przycinkę drzew z sukcesywnym uprzątnięciem gałęzi i przywracaniem terenu do stanu pierwotnego w terminie 24 godz. od rozpoczęcia na danym terenie prac;
4) Wywóz i pocięcie na odcinki 0,5 m pni drzew nadających się na opał i ich rozwiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Międzyrzecz;
5) Wywóz pozostałych gałęzi, ścinek, trocin na teren ZUOK w Długoszynie lub w inne miejsce zgodnie z ustawą o odpadach za okazaniem dowodu przyjęcia oraz uporządkowanie terenu;
- Termin realizacji zamówienia: do 30 kwietnia 2015r. wycinka i przycinka drzew,
do 8 maja 2015r. karczowanie zakrzewień;
- Okres gwarancji: nie dotyczy
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowego – załącznik nr 1,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w składaniu ofert.
- inne dokumenty:
- wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za wykonanie zadania. Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikiem zatrudnionymi przy realizacji przedmiotu zamówienia, który posiada zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza najlepiej w zakresie cięć pielęgnacyjnych drzew – załącznik nr 2;
- wykaz sprzętu. Wykonawca wykaże że, dysponuje piłą łańcuchowa lub tarczowa, piłą spalinową, platformą z balustradą na podnośniku samochodowym, piłą ręczna do cięcia drewna, frezarką do pni – załącznik nr 3;
- wykaz wykonanych usług. Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej jedną usługę obejmującą wycinkę i przycinkę drzew i krzewów, o wartości 35.000,00 brutto wraz z dokumentem potwierdzającym, że w/w usługa została należycie wykonana w okresie ostatnich 3 lat – załącznik nr 4.
- przed podpisaniem umowy, kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
W przypadku, gdy usługi wskazane w ppkt 1, lit. c) zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: Iwona Kuczyńska, nr tel. 957 42 69 74 e-mail: ikuczynska@miedzyrzecz.pl
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w terminie do dnia 14 kwietnia 2015r. pisemnie lub faksem na nr 95 742 69 60, lub drogą elektroniczną adres e-mail: ikuczynska@miedzyrzecz.pl
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
- Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych
. - Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy – załącznik nr 1.
- Wykaz pracowników – załącznik nr 2.
- Wykaz sprzętu – załącznik nr 3.
- Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 4.