ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wycinka i przycinka drzew na terenie Gminy MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wycinka i przycinka drzew na terenie Gminy Międzyrzecz

Szczegóły informacji

Wycinka i przycinka drzew na terenie Gminy Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Termin składania ofert / wniosków: 2015-04-14 00:00:00

Treść:

Nr sprawy: WGK.7021.4.19.2015
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r.,  poz. 907 z późn. zm.)
 
          I. Zamawiający:
 
Gmina Międzyrzecz
 
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Regon:
210966846
NIP:
596-000-65-53
Telefon :
Fax:
95 742 69 74
957 42 69 60
 
          zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi związanej z  „wycinką i przycinką drzew na terenie Gminy Międzyrzecz” 
 
I          II. Opis przedmiotu zamówienia
 1. Specyfika głównych wymagań: została określona w n/w tabeli na terenie Gminy Międzyrzecz w: 
Lp
Miejscowość
nr działki
szt/m²
nr mapy
opis prac
1
Bobowicko
88/1
4
1
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w kolizję z  infrastruktura techniczną gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 32, 70, 60,90 cm
2
Bobowicko
88/2
4
1
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi i infrastrukturą techniczną gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 90, 140, 170, 280 cm
3
Bobowicko
112
7
1
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w kolizję z  infrastruktura techniczną gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 130, 170, 2x180, 2x200, 300 cm
4
Bukowiec
88
360 m²
2
wykarczowanie zakrzewień
5
Bukowiec
215
300 m²
3
wykarczowanie zakrzewień
6
Bukowiec
248
240 m²
2
wykarczowanie zakrzewień
7
Gorzyca
119/3
13
4
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych gałęzi w koronie drzew oraz usunięciu odrostów pni na wysokości 4 m w drzewach o obwodzie pni 68, 80, 84, 120, 125, 128, 130, 140, 152, 2x156, 2x200 cm
8
Kaława
322/3
4
5
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych gałęzi w koronie drzew oraz usunięciu odrostów pni na wysokości 4 m w drzewach o obwodzie pni 200, 250, 220, 180 cm
9
Kaława - Pniewo
438
1
6
wycinka drzewa leżącego w pasie drogi o obwodzie pnia 49 cm
10
Kaława - Pniewo
97
724 m²
6
wykarczowanie zakrzewień
11
Kaława - Pniewo
365
1300 m²
6
wykarczowanie zakrzewień
12
Kursko – Zamostowo
400
5
7
wycinka z pasa drogowego drzew o obwodzie pni  78, 86, 88, 89, 198 cm 
13
Nietoperek
235
10
8
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w skrajnie drogi gałęzi drzew o obwodzie pni 24, 55, 70, 72, 89, 90, 98, 99, 100, 200 cm
14
Rojewo
21/2
258 m²
9
wykarczowanie zakrzewień z pasa drogowego
15
Rojewo
21/2
13
9
wycinka  z pasa drogowego  drzew o obwodzie pni 7, 8, 9, 11, 14, 17, 22, 37, 38,  41, 42, 2x45 wraz z usunięciem korzenia
16
Święty Wojciech
252/9
2
10
przycinka sanitarna polegająca na odciążeniu korony drzew o obwodzie pni 198, 201 cm  i usunięciu gałęzi wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi i infrastruktura techniczną
17
Święty Wojciech
405
240 m²
10
skrócenie o 1/3 a następnie uformowanie zakrzewień rosnących na skarpie w pasie drogi
18
Wyszanowo
260
300 m²
11
wykarczowanie zakrzewień
19
Wyszanowo
264/9
1
13
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych i połamanych gałęzi w koronie drzewa o obwodzie pnia 260 cm
20
Wyszanowo
265
300 m²
12
wykarczowanie zakrzewień
21
Wyszanowo
270
600 m²
11
wykarczowanie zakrzewień
22
Wyszanowo
272
2250 m²
12
wykarczowanie zakrzewień
23
Wyszanowo
280
690 m²
11
wykarczowanie zakrzewień
24
Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja
324/11
7
14
przycinka sanitarna polegająca na usunięciu suchych, połamanych i wchodzących w skrajnie parkingu gałęzi w koronie drzew o obwodzie pni 107, 150, 200, 166, 220, 170, 280 cm
 
          Powyższy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
          1) Dokonanie uzgodnień:
          a) z zarządcą dróg;
          b) organem zarządzającym ruchem;
          c) właścicielem sieci energetycznej;
          jeżeli takie uzgodnienia w danym przypadku są wymagane;
          2) Zabezpieczenie terenu prac (Wykonawca odpowiada za mienie znajdujące się w sąsiedztwie wycinanych i przycinanych drzew);
          3) Wycinkę i przycinkę drzew z sukcesywnym uprzątnięciem gałęzi i przywracaniem terenu do stanu pierwotnego w terminie 24          godz. od rozpoczęcia na danym terenie prac;
          4) Wywóz i pocięcie na odcinki 0,5 m pni drzew nadających się na opał i ich rozwiezienie w miejsce wskazane
              przez Zamawiającego na terenie miasta Międzyrzecz;
          5) Wywóz pozostałych gałęzi, ścinek, trocin na teren ZUOK w Długoszynie lub w inne miejsce zgodnie z ustawą o odpadach za
             okazaniem dowodu przyjęcia oraz uporządkowanie terenu; 
 
2. Termin realizacji zamówienia: do 30 kwietnia 2015r. wycinka i przycinka drzew, do 8 maja 2015r. karczowanie zakrzewień;
      3. Okres gwarancji: nie dotyczy
      4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
      5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
           III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:                                               1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowego –  załącznik nr 1,                                 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w składaniu ofert.                                                                                         3) inne dokumenty:                                                                                                                                             a) wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za wykonanie zadania. Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikiem zatrudnionymi przy realizacji przedmiotu zamówienia, który posiada zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza najlepiej w zakresie cięć pielęgnacyjnych drzew – załącznik nr 2;                                                                                                               b) wykaz sprzętu. Wykonawca wykaże że, dysponuje piłą łańcuchowa lub tarczowa, piłą spalinową, platformą z balustradą na podnośniku samochodowym, piłą ręczna do cięcia drewna, frezarką do pni – załącznik nr 3;                   c) wykaz wykonanych usług. Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej jedną usługę obejmującą wycinkę i przycinkę drzew i krzewów, o wartości 35.000,00 brutto wraz z dokumentem potwierdzającym, że w/w usługa została należycie wykonana w okresie ostatnich 3 lat – załącznik nr 4,                                                                              d) przed podpisaniem umowy, kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy,  Wykonawca na 14  dni  przed  upływem  tego  terminu,  przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
            W przypadku, gdy usługi wskazane w ppkt 1, lit. c) zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie
            ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.
 
          IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń
               i dokumentów.
         Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za
         pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
 
         V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
         Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: Iwona
         Kuczyńska, nr tel. 957 42 69 74 e-mail: ikuczynska@miedzyrzecz.pl
 
        VI. Miejsce składania ofert
        Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w terminie do dnia
        14 kwietnia 2015r. pisemnie lub faksem na nr 95 742 69 60, lub drogą elektroniczną adres e-mail: ikuczynska@miedzyrzecz.pl
 
        VII. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
  2. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
 
        VIII. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
  1. Formularz ofertowo-cenowy  – załącznik nr 1.
  2. Wykaz pracowników – załącznik nr 2.
  3. Wykaz sprzętu – załącznik nr 3.
  4. Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 4.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony