ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowejDrukuj informacjęSprawa: zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

Szczegóły informacji

zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2012-12-20 14:49:32

Termin załatwienia

7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej

Osoba kontaktowa

Mieczysław Witczak

Miejsce załatwienia

Rynek 1, pok. 101, 101a

Telefon kontaktowy

95 742 69 50

Adres e-mail

mwitczak@miedzyrzecz.pl

Miejsce odbioru

Rynek 1, pok. 101, 101a

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wraz z załącznikami wyszczególnionymi we wniosku. Wniosek należy złożyć najpóźniej na 30 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej. Niezbędne załączniki powinny być złożone najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.

Czas realizacji

Organ wydaje zezwolenie albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.

Opłaty

Informacja na temat opłaty skarbowej znajduje się we wzorze wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.

Tryb odwoławczy

Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp.

Podstawa prawna

a)    ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz.504 z późn. zm.),
 
b)    ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282).
 
« powrót do poprzedniej strony