Wydział Spraw Społecznych
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wydział Spraw Społecznych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kierownik Wydziału: Sylwia Najderek
Do zakresu działania wyadziału należy w szczególności:
1) pozyskiwanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł,
2) realizacja działań informacyjnych dla lokalnej społeczności,
3) organizowanie szkoleń, wydarzeń, „dni otwartych” związanych z życiem Gminy,
4) prowadzenie prac związanych z przyjęciem i realizacją zadań „budżetu obywatelskiego”,
5) prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
6) współpraca z młodzieżową radą miejską,
7) przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielania dotacji, planowania i uruchamiania środków finansowych na zadania bieżące dla jednostek organizacyjnych Gminy z zakresu oświaty, kultury i sportu,
8) prowadzenie rejestru instytucji kultury,
9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie zadań określonych ustawami: o systemie oświaty, o systemie informacji oświatowej i Karty Nauczyciela,
10) prowadzenie zadań określonych w ustawie o sporcie, w tym:
a) prowadzenie spraw związanych ze stypendiami sportowymi i naukowymi,
b) dotacje dla klubów sportowych (przyznawanie i rozliczanie),
c) prowadzenie ewidencji kąpielisk oraz ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie zgodnie z ustawą o usługach turystycznych,
11) realizacja zadań z zakresu kultury, w tym wykonywanie obowiązków i uprawnień organizatora gminnych instytucji kultury, z wyłączeniem spraw kadrowych dyrektorów instytucji,
12) prowadzenie promocji Gminy, w tym:
a) współpraca z miastami partnerskimi Gminy,
b) przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz współpraca z mediami,
c) organizowanie udziału Gminy w wystawach i targach turystycznych i gospodarczych,
d) inicjowanie zadań w zakresie publikacji oraz wydawnictw promocyjnych,
e) planowanie i zakup materiałów promocyjnych,
13) prowadzenie strony internetowej Gminy,
14) sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Gminy działającymi w zakresie oświaty, kultury, sportu i rekreacji oraz pomocy społecznej,
15) informowanie kierownictwa Urzędu o informacjach zamieszczonych w prasie na temat życia Gminy,
16) prowadzenie kroniki dokumentującej życie Gminy.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-08-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-08-20 20:08:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-08-20 20:08:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-07-13 07:39:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6121 raz(y) |