ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Azbest 2021

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Gmina Międzyrzecz zrealizowała w 2021r. zadanie pn. „Usunięcie wyrobów zawierających azbest z ternu gminy Międzyrzecz” dofinasowanego ze środków Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-11-23 13:40:56 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

                                                                       
 
 
Gmina Międzyrzecz zrealizowała w 2021r. zadanie pn. „Usunięcie wyrobów zawierających azbest z ternu gminy Międzyrzecz” dofinasowanego ze środków Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023
 
W oparciu o przyznaną dotację ze środków Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023 Gmina Międzyrzecz zrealizowała zadanie pn. „Usunięcie wyrobów zawierających azbest z ternu gminy Międzyrzecz”.
 
W dniu 13 lipca  2021 r. zawarto umowę z firmą EKO24 Barbara Plewko - Wykonawcą zadania polegającego na usunięciu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032” przyjętego Uchwałą Nr XXVI/208/12  Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w dniu 28 grudnia 2012 r. zmienionego Uchwałą Nr IX/79/15 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 24 czerwca 2015 r.
Ostatecznie odebrano 67,52 Mg odpadów z 5 nieruchomości, których właściciele złożyli informacje
o wyrobach zawierających azbest i zgłosili chęć uczestnictwa w ww.programie.
Koszt zadania wyniósł 44 546,33 zł, zadanie zostało sfinansowane w kwocie 28 872,62 zł
z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ( w wys. 17 323,57 zł) i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze (w wys. 11 549,05 zł).
 
« powrót do poprzedniej strony